Spring naar bijdragen

Een nieuw type cache?


Aanbevolen berichten

Bij een vandaag beschikbaar gekomen cache ( met een dif. van 4,5  ) wordt verwezen naar Mystery at the museum?

Een cache met een maximale oplostijd van 24 dagen? Er staat een timer bij.
2019-07-19_19-31-34-Geocaching.png.6f3f5d9a588a3d5ab7b264274e0fa297.png

Nieuwe filter opties:
695222131_2019-07-19_19-37-17-GeocachingGeocachingMaps.png.4ef2cf7d8bf3f7be999b7cb75e22a48f.png


Blijkbaar heb ik wat gemist. Op 25 juni van dit jaar is dit bericht uitgekomen: Breaking news! Mystery at the Museum.


Nog meer caches met vragen/hersenkronkels? Aangezien wij liever wandelen dan puzzelen, denk ik dat deze cache rechtstreeks de Ignore bak/list in gaat: waarom moeilijk doen, als het makkelijk kan?
 

Edit: @kalkendotters, inderdaad dagen, verkeerd gekeken, tekst aangepast.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

'Oplostijd' van (nu nog) 23 dagen (dus geen uren) (en je hoeft ook geen D4,5 te doen als je daar geen zin in hebt; voldoende alternatieven)

Een enigzins complexe manier om 4 extra souveniers te behalen. Heb je niets met digitale plaatjes, dan kun je het hele verhaal gewoon links (of rechts) laten liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei kalkendotters:

...Een enigzins complexe manier om 4 extra souveniers te behalen. Heb je niets met digitale plaatjes...

Inderdaad. Deze cache ligt bij mij al in de Ignore bak en "...staat niet op de kaart...".

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei kalkendotters:

dan kun je het hele verhaal gewoon links (of rechts) laten liggen.

aangezien dat geocaching een navigatie spelletje is, laat ik ze liever oost (of west) liggen 
dan heb je nooit geen vraag welke linker of rechter kant 
iets wat meer cacheeigenaren zouden moeten doen 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Linkalovers:

Inderdaad. Deze cache ligt bij mij al in de Ignore bak en "...staat niet op de kaart...".

Linkalovers, als het een leuke cache is, moet je hem gewoon gaan lopen hoor! Volgens mij hebben alle caches ad random een aanwijzing gekregen. Ik geloof niet dat de cacheleggers daar iets over te zeggen hadden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei regenboog2:

...als het een leuke cache is...

Maar dat is het nu net, ik ben beslist geen puzzelaar en ik heb geen zin in verplichte caches, dus daar houdt het direct op.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...