Spring naar bijdragen

Kan geen bericht naar CO verzenden


Team Visser

Aanbevolen berichten

Als ik een bericht verzend naar een CO, bijvoorbeeld met een vraag of om de antwoorden van een Earth cache te sturen, krijg ik een mail terug via Geocaching.com met de titel Team Visser, you have a new message from Team Visser! Nu is het niet de bedoeling dat ik een bericht van mijzelf krijg ;-) maar ik wil graag een antwoord van de CO die ik niet krijg omdat mijn bericht niet bij hem/haar aankomt. Hoe los ik dit op? Dit probleem doet zich sinds een maand voor, daarvoor is het jaren goed gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ja, dat is inderdaad wat verwarrend. Tegenwoordig krijg je vanuit het berichtensysteem op .com ook een mailtje met je door jou zelf verstuurde tekst. Maar ik verwacht wel dat de CO er ook eentje gehad heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat is raar.

Maar ik zou de earthcache gewoon loggen en aannemen dat de antwoorden goed zijn zolang je geen berichtje terug krijgt.

Maar het is inderdaad raar dat de CO niet reageert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien ff een testje doen?

Stuur een mailtje ( op dezelfde wijze als u die naar de/een CO stuurt ) naar een bevriende/bekende geocacher en vraag hem/haar daarin uw mail te beantwoorden. Als uw mailtjes wel worden bezorgd, dan is het nu aan de CO om actie te ondernemen als hij/zij dat wenst, maar hebt u aan uw opdracht voldaan.

bewerkt door Linkalovers
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Linkalovers:

Misschien ff een testje doen?

Stuur een mailtje ( op dezelfde wijze als u die naar de/een CO stuurt ) naar een bevriende/bekende geocacher en vraag hem/haar daarin uw mail te beantwoorden. Als uw mailtjes wel worden bezorgd, dan is het nu aan de CO om actie te ondernemen als hij/zij dat wenst, maar hebt u aan uw opdracht voldaan.

Prima idee. Hadden we dus net gedaan. ;)

Maar het is dus net als Team Visser al zegt: de CO's reageerden gewoon niet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een heleboel co's reageren niet, de interesse van het spelletje geocachen was, en is bij hun totaal weg
dat weten een heel hoop statistiek kickende mensen ook en die loggen vanaf hun leunstoel random de virtuele aarde en andere soorten virtuele puntjes, wat uiteindelijk, goed beschouwd, niets met geocachen te maken heeft   
elke oprechte geocacher die wél van het spelletje geocachen houd blijft ver weg van die onzinnige handelingen of geeft een NM of NA log op die virtuelen waar de eigenaar simpelweg niet meer reageert,  zodat er een revieuwer kan doen waarvoor ze ook zijn aangesteld zijn en dat is die fakecache's offline halen


Barny

 

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De reden dat je je eigen berichten van het Messagecenter gemaild krijgt, komt omdat je in de instellingen van het message center een vinkje hebt staan bij 'Forward messages to email'  ('stuur berichten door naar Email')
Deze instellingen vind je onder het tandwieltje achter 'New message'/ 'Nieuw bericht'

Dat vinkje zorgt ervoor dat je eigen berichten gemaild worden. Dit blijkt niet echt uit de omschrihving en ook niet uit de emailtjes. Hierover is al een jaar geleden 'geklaagd' op het amerikaanse forum. Helaas doet HQ niets met dit soort opbouwend commentaar en maken ze liever nieuwe half-gerede dingen.

bewerkt door kalkendotters
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...