Spring naar bijdragen

De inkomsten van GC.com (afsplitsing van 'File 'gevonden' inlezen op gc.com')


harrie

Aanbevolen berichten

12 minuten geleden zei Linkalovers:

Gelukkig heb ik jaaaaren geleden al een eigen scriptje/functie daarvoor gemaakt ( dat natuurlijk veel :clown: beter werkt ).

Het valt mij op dat er veel meer dingen beter werken dan bij GC ^^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

1 uur geleden zei harrie:

Het valt mij op dat er veel meer dingen beter werken dan bij GC ^^

Ieder persoon/mens heeft zijn eigen mening en ideeën. Er zijn miljoenen mensen 'aangesloten' bij GC, dus de kans dat ze iedereen blij maken, is bij voorbaat te verwaarlozen.
Natuurlijk zijn er ook sites die meer doen voor hun leden :wistling:, vooral omdat die vaak een specifieke ( kleinere ) groep ondersteunen.

Het is maar net welke en hoe hoog je je eisen stelt. En die van mij zijn ( al zeg ik het zelf ) beslist minimaal. Namelijk, ik wens alleen maar een maximale keuze aan caches en als ik die kan krijgen voor iets meer dan 8 cent per dag, dan ben ik verkocht. Daarbij ben ik redelijk handig en technisch, dus  alles wat ik echt mis, freubel ik zelf wel in elkaar :happy:.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Linkalovers:

Ieder persoon/mens heeft zijn eigen mening en ideeën. Er zijn miljoenen mensen 'aangesloten' bij GC, dus de kans dat ze iedereen blij maken, is bij voorbaat te verwaarlozen.
Natuurlijk zijn er ook sites die meer doen voor hun leden :wistling:, vooral omdat die vaak een specifieke ( kleiner ) groep ondersteunen.

Het is maar net welke en hoe hoog je je eisen stelt. En die van mij zijn ( al zeg ik het zelf ) beslist minimaal, namelijk: ik wens alleen maar een maximale keuze aan caches.

Zoals je al aangaf zijn er miljoenen leden bij GC en een heel groot deel betalen per jaar €30,- ? (dacht ik). Dat zijn best wel vele miljoenen euro's die GS hieraan verdient.

Dan mag je best wel een aantal eisen stellen voor jouw bijdrage aan dit miljoenen bedrijf.

Een simpel dingetje om ook de tijd te verwerken in jouw logs zodat je geen eigen scriptje/functie nodig hoeft te hebben zou al vele mensen gelukkig maken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei harrie:

...Zoals je al aangaf zijn er miljoenen leden bij GC en een heel groot deel betalen per jaar €30,- ? (dacht ik). Dat zijn best wel vele miljoenen euro's die GS hieraan verdient.

Dan mag je best wel een aantal eisen stellen voor jouw bijdrage aan dit miljoenen bedrijf...

Ondanks dat GC waarschijnlijk in totaal miljoenen per jaar binnenhaalt, zie ik dat toch anders. Voor die 8,2 cent per dag, kan ik natuurlijk niet veel ( meer ) verwachten. Misschien is dat juist de reden, dat er ook geen ander/duurder abonnement is. Ze kunnen/willen die service niet leveren.

En dat er van die 8,2 cent per dag, nog wat winst valt te halen, daar heb ik geen problemen mee.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bovendien wordt vaak enkel gekeken naar de muntjes die binnen komen, en nauwelijks naar de muntjes die er uitgaan. Wat er overblijft is de winst.

En daar mogen wat mij betreft best wel een aantal gezinnen hun boterham mee verdienen. 

Maar dat terzijde... ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Peetee:

En daar mogen wat mij betreft best wel een aantal gezinnen hun boterham mee verdienen

het aantal gezinnen die "er" echt vele miljoenen per jaar (door reclame opbrengsten, die 30 $$ zijn daar oianuts bij) een boterham mee verdienen zijn er pakweg 70
daarnaast rouleren er een stel stagelopers voor het slechte werk wat een vaste medewerker niet wil doen
van progemateurs heb ik vernomen dat het een puinhoop is wat betreft de data en programmatuur wat GS gebruikt, de gegevens die daar worden opgeslagen zijn niet veilig en makkelijk te kraken, wat dus ook veel gebeurt
het zijn allemaal met lapmiddelen bijeen gehouden, vandaar dat er ook zo vaak een is-sjoe is en de site weer een hik heeft en hun klanten mogen wachten
GS is dus een van de best verdienende bedrijven van Amerika als je het ziet tussen het aantal werknemers en de tsjoenamie van aanrollend geld van alle onnadenkende wat die kant op spoelt

Barny 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8,219178082191781‬

1 uur geleden zei barny:

het aantal gezinnen die "er" echt vele miljoenen per jaar (door reclame opbrengsten, die 30 $$ zijn daar oianuts bij) een boterham mee verdienen zijn er pakweg 70
daarnaast rouleren er een stel stagelopers voor het slechte werk wat een vaste medewerker niet wil doen
van progemateurs heb ik vernomen dat het een puinhoop is wat betreft de data en programmatuur wat GS gebruikt, de gegevens die daar worden opgeslagen zijn niet veilig en makkelijk te kraken, wat dus ook veel gebeurt
het zijn allemaal met lapmiddelen bijeen gehouden, vandaar dat er ook zo vaak een is-sjoe is en de site weer een hik heeft en hun klanten mogen wachten
GS is dus een van de best verdienende bedrijven van Amerika als je het ziet tussen het aantal werknemers en de tsjoenamie van aanrollend geld van alle onnadenkende wat die kant op spoelt

Ach, zal het zo erg zijn? Het bedrijf is geen Apple, maar daar zijn de prijzen dan ook niet naar ( én ik wil helemaal geen Apple dwangbuis ). Alles van horen en zeggen? Misschien toch iets oud zeer?

Bottem line: als ik voor 8,219178082191781‬ cent per dag mezelf de maximale kans geef om een leuke cache/multi te vinden, dan vind ik die 30 euro per jaar een prima investering en goed besteed. Dus echt 'onnadenkende' wil ik dat niet noemen :angry2:.

bewerkt door Linkalovers
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Linkalovers:

Alles van horen en zeggen? Misschien toch iets oud zeer?

de inkomsten kan je zelf uitrekenen 
het aantal werknemers van horen zeggen, van de grote baas van GS zelf, en als je daar zelf langskomt kan je het ook zien :)
maar nu ik even terug kijk zie ik dat ik achterloop 

38. Geocaching HQ

Location: Seattle, Washington
What they do: Publish a geocaching adventure app
Number of employees: 81



ze staan trouwens ook op plek 38 van de The 50 Best Places to Work

Barny


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei barny:

het aantal gezinnen die "er" echt vele miljoenen per jaar (door reclame opbrengsten, die 30 $$ zijn daar oianuts bij) een boterham mee verdienen zijn er pakweg 70 daarnaast rouleren er een stel stagelopers voor het slechte werk wat een vaste medewerker niet wil doen van progemateurs heb ik vernomen dat het een puinhoop is wat betreft de data en programmatuur wat GS gebruikt, de gegevens die daar worden opgeslagen zijn niet veilig en makkelijk te kraken, wat dus ook veel gebeurt het zijn allemaal met lapmiddelen bijeen gehouden, vandaar dat er ook zo vaak een is-sjoe is en de site weer een hik heeft en hun klanten mogen wachten GS is dus een van de best verdienende bedrijven van Amerika als je het ziet tussen het aantal werknemers en de tsjoenamie van aanrollend geld van alle onnadenkende wat die kant op spoelt

Oké, dat strepen we door .........
 

1 uur geleden zei barny:

...plek 38 van de The 50 Best Places to Work...

Dus een goede werkgever, daar is niets mis mee !

bewerkt door Linkalovers
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Linkalovers:

Oké, dat strepen we door .........
 

Dus een goede werkgever, daar is niets mis mee !

pakweg 70 of het zijn er 80, een wereld van verschil op die miljoenen per jaar, maar nog steeds geen goeie ICTers in dienst kunnen nemen :)
maar ik vind het wel knap dat er nog steeds mensen zijn die denken dat ze GS helpen om die $30 over te maken
en natuurlijk kan je met zo makkelijk geld kan afpakken en de daarbij gigantische reclame inkomsten, heel goed voor je personeel zijn, geld maakt dan niet meer uit, de lakeien mogen zich inschrijven naar welk event waar ook ter wereld ze willen gaan, met hotel kosten kost en inwoning en op events gratis prullaria uitdelen aan het bedelende volk wat altijd rond hun heen zwermen, ze mogen ook nog eens de revieuwers op kosten van het zelfde volk uit eten nemen, alle personeelsleden mogen per week, een paar uur in de baas zijn tijd, door ons bekostigt gaan "geocachen"

ja, het is een slimme set geweest van die drie oprichters van die firma, en ja ik vind het ontzettend knap dat men het spel geocaching ook zo kan verkwanselen en daarbij zoveel onnadenkenden bijeen kan brengen om voor die 3 man een superdik en makkelijk belegde boterham (en meer) te zorgen,
de onnadenkenden laten zich ook nog eens daarbij van alles wijsmaken, zelfs laten geloven/ laten beweren dat "men" een geocache heeft gevonden ook als er helemaal nooit geen geocache geplaatst is, 

geef mij $30 
daarmee stop jij met zelfstandig nadenken, ik maak je vervolgens van alles wijs, en dat ga je dan ook nog eens zelf geloven
zo beleven een hoop mensen het spelletje geocaching tegenwoordig, ik vind het treurig, voor die mensen dan wel te verstaan  

Barny



 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei barny:

...geef mij $30...

Nee.

Als ik mag/moet kiezen voor wat betreft geocaches, dan vertrouw ik die 'Amerikanen' meer dan iemand die de oplossing van meer dan 100.000 caches publiek maakt. Over "...verkwanselen..."  gesproken.

 

3 uur geleden zei barny:

... $30 over te maken en natuurlijk kan je met zo makkelijk geld kan afpakken en de daarbij gigantische reclame inkomsten, heel goed voor je personeel zijn, geld maakt dan niet meer uit, de lakeien mogen zich inschrijven naar welk event waar ook ter wereld ze willen gaan, met hotel kosten kost en inwoning en op events gratis prullaria uitdelen aan het bedelende volk wat altijd rond hun heen zwermen, ze mogen ook nog eens de revieuwers op kosten van het zelfde volk uit eten nemen, alle personeelsleden mogen per week, een paar uur in de baas zijn tijd, door ons bekostigt gaan "geocachen"...

Dat ik voor die luttele 30 euro per jaar mezelf de beste kansen geef, om mijn hobby naar mijn eigen wensen uit te oefenen én het bovenstaande te doen, vind ik prima. Dat ik daarvoor gemiddeld iedere maand 1 biertje moet laten staan, is geen probleem. Dat is een 100% win - win voor mezelf.

 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Linkalovers:

vertrouw ik die 'Amerikanen' meer

9 uur geleden zei Linkalovers:

dan iemand die de oplossing van meer dan 100.000 caches publiek

vertrouw jij die Amerikanen maar, als er 1 volk is wat niet te vertrouwen is ha ha ha

het helpen van mede hobbyisten om lekker buiten te spelen noem jij verkwanselen,,,,   ook die mening mag jij hebben 

natuurlijk $30 overmaken om het jou zelf makkelijker te maken is een goeie investering, 
maar $30 overmaken om die Amerikanen zogenaamd te "helpen" geeft blijk van opperste staat van desinteresse van het spelletje geocachen

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Peetee locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...