Jump to content
  • 0
Sign in to follow this  
Jopopinoloukicoclub

Vraag naar letters M en G

Question

Hallo mensen, als beginners hebben wij een vraag over het volgende. Wij doen momenteel een cache met meerdere waypoints met puzzels. Bij een van de puzzels komen we getallen tegen met  daartussen de letters M en G. Wat betekenen die letters in dit verband? Mineur/majeur kan het zijn, of Grandeur? We moeten die getallen bij de coordinaten van het vorige waypoint optellen of aftrekken, dat is ons niet duidelijk. En bij North of East? Zoals wel duidelijk is zijn we nog beginners, en ik weet niet waar ik een vraag als deze moet zoeken op deze site. Hopelijk is er iemand die ons wil helpen? We horen het graag, alvast bedankt. Margo van de Jopopinoloukicoclub. 

4 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Hallo Jopopinoloukicoclub,

Welkom op het forum.

Ik weet niet hoeveel caches jullie al gevonden hebben, maar ik begrijp dat jullie al met puzzelcaches in de weer zijn. En dat zijn vaak niet de gemakkelijkste caches. 
Nu is het zo dat wij op dit forum geen concrete caches met elkaar bespreken, in die zin dat we die samen oplossen. Maar natuurlijk mag je altijd in zijn algemeenheid vragen stellen over hoe bepaalde problemen op te lossen.

Daarom reageer ik ook in het algemeen, zonder te willen weten om welke cache het gaat. Maar in de geest van geocaching: zou het om Graden en Minuten kunnen gaan? Dat is het eerste waar ik aan denk ...

• 0

Of een projectie: meters en graden?

• 0

in beginsel altijd de cacheplaatser vragen stellen over wat hij nu weer heeft gefabriceerd
die heeft die kronkel in zijn hooft en die kan jou het juiste antwoord geven 
als hij niet wil, of hij geeft een antwoord waar je totaal niet aan heb, (ja echt, zulke sneuaards zijn er) dan kan je je zoektocht verder zetten, of gewoon (beter) een andere cache uitzoeken maar dan van iemand die het spelletje geocaching wel snapt

er liggen 36.512 zogenaamde cache's in Nederland, dus keus zat om daaruit wel een mooie cache uit te zoeken 

Barny