aladna Geplaatst 10 februari 2019 Geplaatst 10 februari 2019 Hallo, ik gebruikte eerder voor hulp de App CCC. Tegenwoordig loopt mijn telefoon helemaal vast als ik hem activeer. Heeft iemand enig idee waar dat door kan komen? Vr groeten Aladna
Linkalovers Geplaatst 10 februari 2019 Geplaatst 10 februari 2019 (bewerkt) De CCC app is gemaakt ( en wordt onderhouden ) door onze hobby genoten op een andere website, namelijk Glo-bal-caching-eu. Dus daar zou je deze vraag eigenlijk moeten stellen, want zij kunnen ook controleren of het achterliggende system ( van de app ) goed werkt. Ik gebruik de app niet, maar het eerste waar ik aan denk: heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en de items in de CCC hulp uitgevoerd?Zie hier en CCC-Hulp Ps. Eigenlijk vind ik die automatische naamswijziging ( 'de buren' ) belachelijk. Laten we daarmee eens ophouden! 10 februari 2019 bewerkt door Linkalovers
Peetee Geplaatst 10 februari 2019 Geplaatst 10 februari 2019 Het zou te maken kunnen hebben met het feit dat globalcaching.eu/4geocaching.eu per 1 maart stopt. Het zou me echter niet verbazen als in ieder geval een deel van de daar ontwikkelde tools wordt overgenomen door een nieuwe site, globalcaching.nl.
Linkalovers Geplaatst 10 februari 2019 Geplaatst 10 februari 2019 (bewerkt) 45 minuten geleden zei Peetee: Het zou te maken kunnen hebben met het feit dat globalcaching.eu/4geocaching.eu per 1 maart stopt. Het zou me echter niet verbazen als in ieder geval een deel van de daar ontwikkelde tools wordt overgenomen door een nieuwe site, globalcaching.nl. Als ik de logs ( hier & hier ) zo lees, gaan de meeste tools over naar de nieuwe website. Maar wat de huidige status is, totdat ze overgaan naar de nieuwe site, kan ik nergens vinden. Dus zou je denken dat ze gewoon 100% online blijven. 10 februari 2019 bewerkt door Linkalovers
Linkalovers Geplaatst 12 februari 2019 Geplaatst 12 februari 2019 (bewerkt) " .... Op 1 maart....bedoeling is om dan meteen de volgende zaken live te zetten: De CCC-functionaliteit (daar was mijn inzet oorspronkelijk op gericht), waarbij de bestaande apps voor mobiele telefoons één-op-één blijven werken ...... ...... "Link Blijkbaar hebben we hier geen lezers die CCC gebruiken en dit kunnen en/of willen testen, anders hadden die toch wel ( ? ) even gemeld of CCC nu wel of niet werkt. 12 februari 2019 bewerkt door Linkalovers
indiana Geplaatst 12 februari 2019 Geplaatst 12 februari 2019 1 uur geleden zei Linkalovers: " Blijkbaar hebben we hier geen lezers die CCC gebruiken en dit kunnen en/of willen testen, anders hadden die toch wel ( ? ) even gemeld of CCC nu wel of niet werkt. Mwah, van de 1300 actieve CCC gebruikers zullen er vast wel enkele op dit forum komen ;-)
Linkalovers Geplaatst 12 februari 2019 Geplaatst 12 februari 2019 (bewerkt) 49 minuten geleden zei indiana: van de 1300 actieve CCC gebruikers zullen er vast wel enkele op dit forum komen ;-) Dat het er zo veel zouden zijn, dat wist ik niet. Natuurlijk komen daarvan vast en zeker wel een paar op deze website. Alleen jammer dat niemand daarvan Aladna wil en of kan helpen. 12 februari 2019 bewerkt door Linkalovers
StefandD Geplaatst 12 februari 2019 Geplaatst 12 februari 2019 Net even de app geïnstalleerd en geprobeerd en bij mij doet hij het prima. 1
indiana Geplaatst 12 februari 2019 Geplaatst 12 februari 2019 6 uur geleden zei Linkalovers: Dat het er zo veel zouden zijn, dat wist ik niet. Natuurlijk komen daarvan vast en zeker wel een paar op deze website. Alleen jammer dat niemand daarvan Aladna wil en of kan helpen. Je kunt je ook afvragen waarom de vraag hier gesteld wordt terwijl aladna blijkbaar deelnemer is van de CCC en dus geregistreerd is op 4geocaching. Lijkt mij het forum op 4geocaching een meer aangewezen plek voor zijn postje.
Linkalovers Geplaatst 12 februari 2019 Geplaatst 12 februari 2019 (bewerkt) 30 minuten geleden zei indiana: Je kunt je ook afvragen waarom de vraag hier gesteld wordt terwijl aladna blijkbaar deelnemer is van de CCC en dus geregistreerd is op 4geocaching. Lijkt mij het forum op 4geocaching een meer aangewezen plek voor zijn postje. Op 2/10/2019 om 7:35 PM zei Linkalovers: De CCC app is gemaakt ( en wordt onderhouden ) door onze hobby genoten op een andere website, namelijk Glo-bal-caching-eu. Dus daar zou je deze vraag eigenlijk moeten stellen, want zij kunnen ook controleren of het achterliggende system ( van de app ) goed werkt..... ........Zie hier en CCC-Hulp ........ Ja, dat had ik ook vermeld, maar i.p.v. doorsturen kan men Aladna ook helpen. Ik had gehoopt dat een mede CCC gebruiker ( die komen hier vast en zeker ook wel ) even een testje zouden doen en dan was de vraag binnen een minuut beantwoord. Persoonlijk houd ik er niet van om software te installeren om te testen en om deze daarna weer te verwijderen. Vaak blijft er van alles achter en dit kan ook problemen veroorzaken aan je eigen apparaat ( pc/tablet/mobiel/gps/...., wat dit ook mag zijn ). Gelukkig wil StefandD dit wel doen ( en daarom een pluspunt van mij ). 12 februari 2019 bewerkt door Linkalovers
Linkalovers Geplaatst 12 februari 2019 Geplaatst 12 februari 2019 Op 2/10/2019 om 7:20 PM zei aladna: Hallo, ...... Waarschijnlijk is het probleem al opgelost, want sinds ze de vraag heeft gesteld ( afgelopen zondag avond ), is ze niet meer ingelogd op dit forum
barny Geplaatst 13 februari 2019 Geplaatst 13 februari 2019 ik snap niet dat hier een eindcoordapp word gepromoot en je moet je daar ook nog eens registreren bij een website die bewezen heeft het niet zo nou te nemen met persoonlijke gegevens Dubbel Moraal Barny
Linkalovers Geplaatst 13 februari 2019 Geplaatst 13 februari 2019 (bewerkt) 4 uur geleden zei barny: ...bij een website... Ook voor jou geldt: hier vragen mag altijd, maar klagen moet je echt bij de betreffende website zelf doen en die weet je vast en zeker zelf wel te vinden . Maar dat weet je natuurlijk al lang. 13 februari 2019 bewerkt door Linkalovers
barny Geplaatst 13 februari 2019 Geplaatst 13 februari 2019 (bewerkt) zie het maar verbazing eb als een waarschuwing het is niet voor niets dat die groep mensen van die website hier niet benoemt mogen worden Barny ps de vraag over ccc hier stellen, is het zelfde als bij de Hema een vraag stellen over het ondergoed van de Zeeman 13 februari 2019 bewerkt door barny
Linkalovers Geplaatst 13 februari 2019 Geplaatst 13 februari 2019 (bewerkt) 40 minuten geleden zei barny: ....bij de Hema een vraag stellen over het ondergoed van de Zeeman.... Ik weet ff niet waar jij aan dacht, maar da's wel een vreemde gedacht m.b.t. geocachen . Als het nu over de zeeman zijn schoenen zou gaan, ja dan misschien wel, maar nu.... Ps. Sorry, ik kon het niet laten. 13 februari 2019 bewerkt door Linkalovers
Aanbevolen berichten