Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Ik heb geen Oregon 700, dus kan dit niet zelf proberen.

Hebt u al gezocht in de/een handleiding? B.v. even Google'n: Hier of Hier. Soms staat in de originele ( Engelse ) handleiding e.e.a. beter beschreven of soms er staat gewoon meer informatie in, dus dat is ook nog een optie ( om die op het internet te zoeken ). Maar ook een 'hands on' handleiding kan handig zijn: b.v. Hierzo.

Het voordeel van een digitale handleiding is o.a. dat je het document kan doorzoeken met behulp van Ctrl/F

bewerkt door Linkalovers
Geplaatst

Ik heb even in de eerstgenoemde handleiding (pagina 14) gekeken, en daar staat de mogelijkheid van een piepje bij aankomst bij de cache niet apart genoemd.

Maar ik verwacht dat als je het geluid gewoon inschakelt je de aankomst-piep vanzelf gaat horen. Ik krijg hem namelijk standaard wel.

Geplaatst

Het wordt altijd als gevarenzone aangeduid als ik het wel heb.

In diezelfde handleiding op pagina 11 kun je het volgende lezen.

Selectie_235.png

Geplaatst

Eerlijk gezegd zat ik me net af te vragen of ik wel een piepje krijg als ik de cache bereik, als ik in de geocachingmodus zit. Wel kort voordat ik een via-punt bereik. Maar eerlijk gezegd heb ik er nooit zo op gelet of dat in de geocachingmodus ook het geval is.

Geplaatst
Zojuist zei Peetee:

Eerlijk gezegd zat ik me net af te vragen of ik wel een piepje krijg als ik de cache bereik. Wel kort voordat ik een via-punt bereik. Maar eerlijk gezegd heb ik er nooit zo op gelet of dat in de geocachingmodus ook het geval is.

Misschien dat dit een standaardpiepje is die hij geeft als je ongeveer 15 meter? (zou ook 25 meter kunnen zijn) van het doel bent waar je naar navigeerde.

Dat heb ik in ieder geval met mijn GPSMAP 64S

Geplaatst
1 minuut geleden zei harrie:

Misschien dat dit een standaardpiepje is die hij geeft als je ongeveer 15 meter? (zou ook 25 meter kunnen zijn) van het doel bent waar je naar navigeerde.

Ja. dat piepje bedoel ik inderdaad. Maar ik weet niet of je dat kunt instellen. Ik heb daar nooit naar gekeken.

Je moet dan de instelling "Geluiden" natuurlijk wel op "Aan" hebben staan, lijkt me zo.

• 1 month later...
Geplaatst

Dat piepje is er maar dat heb ik altijd al gehad. Ik zou niet weten waar je het aan of uit moet zetten.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...