Petra Geplaatst 24 mei 2018 Share Geplaatst 24 mei 2018 Nu hebben wij al een aantal jaar een kenteken sticker I am not lost I am geocaching op de auto, maar helaas is de houder gesneuveld en zoek ik een nieuwe sticker. heb bij de geocache winkel gekeken maar die hebben hem niet en nooit gehad kreeg ik als antwoord. Is er nog een winkel waar ik hem kan kopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 24 mei 2018 Share Geplaatst 24 mei 2018 https://tftc.se/en/skylthallare-im-not-lostim-geocaching-en.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 24 mei 2018 Share Geplaatst 24 mei 2018 Je zou ook nog eens een PM-berichtje aan Prof. Y. Lupardi van de voormalige Goodiesshop kunnen sturen. Misschien heeft hij toevallig nog wat aan restpartijtjes liggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petra Geplaatst 25 mei 2018 Auteur Share Geplaatst 25 mei 2018 de stickers komen eraan Prof had ze nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden