Spring naar bijdragen

Vraagje: cachebeschrijving binnenhalen via bluetooth/mobiel internet


Peetee

Aanbevolen berichten

Ik meen een aantal maanden geleden een beschrijving te hebben gelezen over een Garmin (?) gps die via bluetooth een connectie kon maken met jouw smartphone, om zo in het veld via die bluetooth verbinding + een mobiel internetverbinding een cache-beschrijving naar de gps binnen te halen.

Maar ik weet niet meer waar ik dat gelezen heb. Kan iemand mij vertellen om welke gps het hier gaat?
Of heb ik het allemaal maar gedroomd? :sleep1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Peetee,

Ik heb een paar weken geleden de Oregon 750t gekocht en ik moet eerlijk vertellen dat ik niet zo tevreden ben .....

Het boekje met de handleiding is alleen in het buitenlands....geen Nederlands.

Die moet je van het internet downloaden en eventueel uitprinten.

Veel You-Tube filmpjes zitten kijken tot vervelens aan toe......

De Bluetooth en wifi verbinding tot stand brengen heeft wel een aardig tijdje geduurd voordat alles thuis goed werkte.

Daarna een flinke Update op het nieuwe toestel die wel ruim 2 uur heeft geduurd.

De batterijen (accupack, 2 oplaadbare met een stukje plastic er omheen) die meegeleverd worden waren al na 8 uurtjes (met spaarstand aan) leeg tijdens een fietstocht.

Mijn nieuwe batterijen van Eneloop Pro 1.2 V 2550 mAh heb ik erin gedaan met een stukje elastiek eronder zodat deze nu opgeladen

worden in het toestel en die gaan een stuk langer mee.....(ruim 10 uur zonder de spaarstand te gebruiken)

Caches overzenden tussen onze 2 Oregon 550t gaat perfect maar met de 750t wil dat niet lukken....

De 750t wil niet overzenden maar wel ontvangen van de 550t.....

Zo zijn er nog wel een paar andere dingen die nog niet goed gaan....

Had contact gezocht met de verkoper en die heeft kosteloos het toestel omgeruild maar ik ben nog steeds niet zo tevreden over sommige functies....

 

Kijk voor de aardigheid eens op het forum van Waypoint Gps   https://forum.gps.nl/

Met vriendelijke groet 

Ton

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...