pieterpaula Geplaatst 18 juli 2017 Geplaatst 18 juli 2017 Ik wil een cache gaan leggen op terrein van natuurmonumenten. Langs welke weg kan ik daar toestemming voor aanvragen?
regenboog2 Geplaatst 18 juli 2017 Geplaatst 18 juli 2017 Contact opnemen met (de plaatselijke afdeling van ) Natuurmonumenten. In sommige delen van het land wordt heel goed samengewerkt met cachers en de vrijwilligers van Natuurmonumenten. Ligt er in jouw buurt al een cache op terrein van natuurmonumenten? Vraag dan eens de cachelegger naar een contactpersoon.
@rend Geplaatst 18 juli 2017 Geplaatst 18 juli 2017 Ik zou eerst de route helemaal op papier zetten en dan een afspraak maken met natuurmonumenten.
Birdie.NL Geplaatst 18 juli 2017 Geplaatst 18 juli 2017 (bewerkt) Bij de concullega site de glob@lc@ching(punt)eu kun je via Info - Gebiedinformatie de gewenste informatie vinden bij wie van Natuurmonumenten je voor jouw beoogde gebied moet zijn. NB. hiervoor moet je wel een account aanmaken en de Groundspeak API toestemming geven 18 juli 2017 bewerkt door Birdie.NL
barny Geplaatst 18 juli 2017 Geplaatst 18 juli 2017 bij elke bosingang staat bordje met naam bos, geboden en verboden, en een telefoonnummer, bel die eens en wees verrast dat er aan de andere kant word opgenomen anders hebben we google toch nog... Barny
Odlaniger Geplaatst 18 juli 2017 Geplaatst 18 juli 2017 Ik adviseer donateur te worden van Natuurmonumenten. Dat helpt, weet ik uit ervaring. En zoals Barny zegt, even googlen en je krijgt alle informatie die je nodig hebt.
pieterpaula Geplaatst 19 juli 2017 Auteur Geplaatst 19 juli 2017 Ik heb contact gehad met Natuurmonumenten, en zij gaan mij terug bellen. Dus even afwachten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden