Roos zoekt Schat Geplaatst 24 juni 2017 Share Geplaatst 24 juni 2017 Wie weet een werkende stereodecor die je in het veld kan gebruiken om puzzels op te lossen. Heb playstore, Scheel kijken gaat me wat lastig af vandaar deze vraag. Bedankt alvast voor het meedenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 24 juni 2017 Share Geplaatst 24 juni 2017 Effe gegoogled op stereodecor, lijkt iets met of voor audio. Voor welke cache heb je dat nodig? Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 24 juni 2017 Share Geplaatst 24 juni 2017 Eerlijk gezegd heb ik ook geen idee wat je bedoelt. Misschien een verschrijving, voor stereodecoder of stereorecorder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 24 juni 2017 Share Geplaatst 24 juni 2017 Ik vermoed nu dat een stereodecoder bedoeld wordt, als ik af ga op dit draadje. Dat is blijkbaar een app die 3D-beelden decodeert. Zie deze vraag en de reactie er op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roos zoekt Schat Geplaatst 24 juni 2017 Auteur Share Geplaatst 24 juni 2017 Het gaat om bijvoorbeeld zo'n plaatje Thuis op de computer heb ik daar een tooltje voor. Nu schijnt het zo te zijn dat ik bij de multi die ik wil gaan lopen ook voor te kunnen komen dat je deze in het veld treft. Vandaar dat ik vraag of iemand een tooltje weet die onderweg te gebruiken is. mij is het nog niet gelukt een goede te vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 24 juni 2017 Share Geplaatst 24 juni 2017 I thought I saw a bird Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 25 juni 2017 Share Geplaatst 25 juni 2017 Online kun je o.a. http://magiceye.ecksdee.co.uk/ gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 25 juni 2017 Share Geplaatst 25 juni 2017 Yessss, I saw a bird (ik bedoel nu niet Birdie.NL ). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 25 juni 2017 Share Geplaatst 25 juni 2017 Die link naar die site kun je inderdaad in de browser van jouw mobiel zetten, en eventueel een zelfgemaakte foto (die je in het veld hebt gemaakt) van de afbeelding uploaden. Of dat ook goed werkt (lichtinval e.d.)? Tja, dat zul je moeten testen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roos zoekt Schat Geplaatst 25 juni 2017 Auteur Share Geplaatst 25 juni 2017 Bedankt voor het meedenken. Neem de link mee. Hopelijk lukt het, en anders zullen we twee keer moeten, omdat we het thuis eerst moeten uitpuzzelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 28 juni 2017 Share Geplaatst 28 juni 2017 Zoals sommige al hinten, daar heb je toch geen tooltje voor nodig? Kijk eens op magiceye.com Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden