barny Geplaatst 10 juni 2017 Geplaatst 10 juni 2017 van mijn oreon is de usb connector los en daarom laad hij niet meer goed op dat schijnt te solderen te zijn, maar ook dat is iets waar ik niet erg handiig in ben ik haal de gps zelf wel uit elkaar maar wie wil en kan voor mij die soldeerseltjes even vastsolderen Barny
Pa en Ma Beer Geplaatst 10 juni 2017 Geplaatst 10 juni 2017 Ik weet niet waar iedereen is vandaag. Maar bij ons op de camping is het gezamenlijke BBQ. Groet Pa en Ma Beer
barny Geplaatst 10 juni 2017 Auteur Geplaatst 10 juni 2017 is de vuur van een BBQ niet "net iets teveel" voor een paar pinnetjes te solderen in een GPS? is een soldeerbout niet handiger en nauwkeuriger Barny
Theo222 Geplaatst 10 juni 2017 Geplaatst 10 juni 2017 Ik heb eens iets laten solderen bij repaircafe, vrijwilligers die in buurtcentra voor een fooi en een praatje bij een bakkie koffie je elektronica repareren. In zeewolde (toch?) in de meermin. Anders googelen op repaircafe plus plaatsnaam. Een mooi burgerinitiatief om je medeburger (cachers) te helpen. Succes.
thex Geplaatst 10 juni 2017 Geplaatst 10 juni 2017 Die USB connectoren hebben verrekt kleine koppelstukjes. Zo niet is het afgebroken tussen printplaat en connector. Een heel feine soldeerbout is echt nodig (en een horlogemakers glas) en een vaste hand.
barny Geplaatst 10 juni 2017 Auteur Geplaatst 10 juni 2017 inmiddels een handige KAMARAAD bereid gevonden om het soldeer klusje op zich te nemen tis alleen jammer dat zijn woonplaats niet is gezegend met enige geocache beleving, dus een plek waar elke rechtschapen mens eigenlijk niet wil komen, zal me er maar overeen moeten zetten Barny
regenboog2 Geplaatst 11 juni 2017 Geplaatst 11 juni 2017 Je vindt vast wel een mooie cache op de (om)weg terug naar huis.
barny Geplaatst 11 juni 2017 Auteur Geplaatst 11 juni 2017 helaas, de hele streek is vergiftigt, overwoekert, besmet, onteert met "omdat het kan" kokers Barny
regenboog2 Geplaatst 11 juni 2017 Geplaatst 11 juni 2017 Jammer. Is het wel gelukt om je GPS te herstellen?
barny Geplaatst 11 juni 2017 Auteur Geplaatst 11 juni 2017 zit nog in Frankrijk uit te buiken van een heerlijke maaltijd, ik hoop deze week de tijd te hebben om de gps te ontleden en naar mijn KAMARAAD te gaan voor wat drupjes tin Barny
Birdie.NL Geplaatst 14 juni 2017 Geplaatst 14 juni 2017 Is de storing van de GPS opgelost of mag je voortaan de authentieke stafkaart erbij nemen om met lineaal, geslepen potlood en gum de koers uit te zetten naar een volgend doosje?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden