pieterpaula Geplaatst 23 juni 2017 Geplaatst 23 juni 2017 Ik weet niet of het uitmaakt, maar ben je wel ingelogd? Ja ben ingelogd. Maakt niet uit welke browser ik gebruik.
jelleruben78 Geplaatst 23 juni 2017 Auteur Geplaatst 23 juni 2017 Volgens mij id premium niet voor alle caches nodig.
Peetee Geplaatst 23 juni 2017 Geplaatst 23 juni 2017 Volgens mij id premium niet voor alle caches nodig. Klopt. Maar je hebt als niet-PM ook minder functionaliteit op de cachepagina's van de niet-PM caches.
jelleruben78 Geplaatst 23 juni 2017 Auteur Geplaatst 23 juni 2017 Dat is waar ja, dat is ook eigenlijk snel de redenen geweest voor om premium member te worden.
Kapitein Haak Geplaatst 23 juni 2017 Geplaatst 23 juni 2017 En als je premium bent kun je dus ook met lijsten werken. Door het gedoe met de internet browsers die dus geen plugins meer accepteren anders als door de eigen ontwikkelaars gemaakt heeft het premium memberschap een extra dimensie gekregen. Is inderdaad wel een beetje jammer. Groeten Haak
barny Geplaatst 24 juni 2017 Geplaatst 24 juni 2017 het gaat (natuurlijk) allemaal om geldde miljoenen die door Groundspeak al waren verdiend is voor de heren in Seattle nog niet genoeg zo komen er steeds meer "dingen die het geocachen veraangenaam kunnen maken" achter een betaal muur Barny
pieterpaula Geplaatst 24 juni 2017 Geplaatst 24 juni 2017 ben je premium member? Nee ben geen premium member. Misschien het overwegen waard.
pieterpaula Geplaatst 28 juni 2017 Geplaatst 28 juni 2017 ben je premium member? Nee ben geen premium member. Misschien het overwegen waard. Ben lid geworden en alles werkt nu naar behoren.
jelleruben78 Geplaatst 28 juni 2017 Auteur Geplaatst 28 juni 2017 Fijn om te horen dat het goed is gekomen.
de Struuk'n Dukers Geplaatst 30 juni 2017 Geplaatst 30 juni 2017 Ik gebruik de Browser Safari, op mijn laptop ( W 10) geïnstaleerd en daarmee gaat het perfect. Gewoon de geocache site openen in Safari en je kunt alle caches 1 voor 1 naar je ( aan je Laptop gekoppelde) GPS sturen. Groeten, Illie
Zjurt Geplaatst 21 december 2017 Geplaatst 21 december 2017 Waarom gaat het versturen naar de GPS zo moeilijk? Mijn analyse en work around. Ik ben daar inmiddels wel zo'n beetje achter. Garmin maakt er een beetje een potje van:1. de "stuur naar mijn GPS" werk inmiddels niet meer onder de nieuwe browsers omdat daar een veiligheidsrisico in zit. Je kun de oude IE onder Windows 10 nog wel activeren maar daarmee werk je dus niet 100% veilig. De plugin voor Garmin werkt dus niet inEdge, Chrome ed. 2. Garmin heeft naast de gpx-files ook een ggz-file gemaakt waarmee je met minder ruimte op je GPS duizende caches snel kunt benaderen. GSAK kan de caches zowel in gpx als ggz op je GPS zetten. Die voorkeur wordt bepaald door het soort GPS. Voor de GPSMAP64 doet hij het automatisch in ggz. Het is mij nog niet gelukt dit in GSAK te wijzigen. Als ik dus de caches in gpx op mijn GPS wil zetten, moet ik een oudere versie kiezen zoals GPSMAP62. 3. Garmin heeft een mooi programma gemaakt om je waypoints ed te beheren: BaseCamp. Het enige probleem is dat BaseCamp de caches in ggz formaat niet laat zien! Die extensie kunnen ze nog niet aan. 4. En tenslotte. Waar je vroeger gewoon kunt kijken welke caches je op je GPS hebt geladen zit daar nu een locatiefilter op (daarom is ggz ook sneller). Je kunt de caches pas zoeken als je binnen een bepaalde straal van de plek bent. Die 4 zaken op een rijtje krijgen heeft mij een avond gekost.Ik heb in GSAK dus voor een oudere versie van GPSMAP gekozen,zet de files in gpx via GSAK op mijn PCEn kan dan in BaseCamp zien dat het gelukt is (en helaas niet op mijn GPS)
zoekbaars Geplaatst 21 december 2017 Geplaatst 21 december 2017 Voor mijn oregon 600t maak ik in gsak voor het overzetten van caches gebruik van de macro: GarminExport.gsk. Die zet ze dan over in gpx formaat (in plaats van de knop GPS-waypoints sturen die in dit geval dan .ggz formaat wordt). En mijn ervaring is dat ik in de Oregon niet alle caches kan vinden. En in gpx-formaat gelukkig wel.
StefandD Geplaatst 21 december 2017 Geplaatst 21 december 2017 De Communicator is inderdaad zo goed als dood, maar er is een alternatief. Je kan caches in een lijst zetten en de complete lijst in één keer met behulp van Garmin Express naar je gpsr sturen. Helaas is dat een Premium functie, niet-betalende leden kunnen geen lijsten aanmaken. Zoals Zoekbaars al aangeeft: de macro GarminExport geeft je volledige controle over de verzending naar je gpsr. Je kunt er bijvoorbeeld ook voor kiezen om de caches in ggz te versturen en de waypoints als poi. BaseCamp is imho niet geschikt voor geocaches. Ja, je kan geocaches bekijken in BaseCamp, maar daar houdt het wel mee op. BC is meer bedoeld voor tracks, routes en waypoints. Ggz-bestanden in BC is helemaal geen goed idee: BC is al geen toonbeeld van snelheid, laat staan als het programma ook nog eens 4 miljoen geocaches (het theoretische maximum in een ggz-bestand) moet tonen. Importeer een ggz-bestand in BC en je kan een dagje gaan cachen voordat ze allemaal worden getoond. De lijst wordt gelimiteerd tot een maximum (weet niet hoeveel) en een afstand (100~150 km). Op de kaart worden alle caches wel getoond (althans, op mijn Monterra en Oregon 450). Gewoon even met de kaart naar het juiste gebied scrollen. Als dat bij jou niet het geval is kan je ook je gpsr een locatie laten simuleren, dan worden ze wel getoond, ook in de lijst.
mary&guus Geplaatst 14 februari 2018 Geplaatst 14 februari 2018 Edge Does Not Support this Plugin,ik hen crome en Firefox ook al geprobeerd maar helaas
Aanbevolen berichten