Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

de CO's van de gearchiveerde hitchhikers, kunnen deze (gratis) omzetten naar TB.....heel klein pleistertje.

aan de andere kant begrijp ik het standpunt van GroundSpeak wel. de HH werden gewoon gegijzeld.

ik heb de meesten gevonden, doordat ze op de watchlist stonden en als ze dan in de buurt gedropped worden, dan snel er heen (soort FTF-jacht). Maar die tijd is allang voorbij.

Geplaatst

Hoi Hera, goedemiddag allemaal: Maar die tijd is allang voorbij.

Ik ben het met je eens. Met het verdwijnen van de HH's is er weer een stukje Glorie Vergaan

Groetjes van

Kikkertje

Geplaatst

HH = Glorie???

Ik vond het meer een exces, wel grappig, maar in de meeste gevallen had het niet zoveel met cachen te maken (zoals de illustere GC3200)

• Top! 1
Geplaatst

Sommige caches zijn toch gewoon leuk als herinnering? In ieder geval vond ik het super om - tijdens het lopen van het Pieterpad - de Pieterpad estafette te vinden en te verplaatsen. Er zijn in de bijna 14 jaar dat ik aan geocaching doe al zoveel caches het archief in gegaan. Om wat voor reden dan ook.

Geplaatst

Ik ben het met BokkieNL op het gs forum volledig eens dat dit soort acties een reden is voor de forse terugloop in geocaching in het algemeen. In de loop der jaren is veel gekilld maar er is weinig nieuws voor terug gekomen.

Geplaatst

Ik ben het met BokkieNL op het gs forum volledig eens dat dit soort acties een reden is voor de forse terugloop in geocaching in het algemeen. In de loop der jaren is veel gekilld maar er is weinig nieuws voor terug gekomen.

Ja, tss. Labcaches. Ik heb er niks mee.

Geplaatst

Teamdanhoff: Wie heeft er wel iets met labcaches?

Eigenlijk wel een interessante vraag voor een enquette of poll, denken we.

Groetjes van

de kikkermeiden

Geplaatst

nou, wie heeft er wel iets met Labcache's, kijk eens op mega events,

daar staan de sneuaards die beweren dat ze een "buiten-hobby" hebben, binnen in lange rijen om foto van zich zelf te laten maken, door een verlichte pijp naar een code kijken, blokjes hout in elkaar te frummelen, en veel meer van die dingen te doen die echt niets met "geocachen" te maken hebben.

er zijn er dus genoeg die het hele spelletje geocachen niet snappen, en daar in het verre Seattle lachen ze zich totaal helemaal het apezuur als ze dat gepeupel zien,

ze hoeven maar een virtuele stikker te beloven en plots gaan mensen lachend een halfuur op een parkeerterrein of winkelcentrum vrijwillig te blauwbekken

vreemd volk die geoprutsers

Barny

Geplaatst

Nou Barny :)

Aan dat blauwbekken op een parkeerterrein hebben we allemaal weleens gedaan. Ook de Kikkers, óók Barny.

Wij staan alleen te blauwbekken om een paar gezellige mensen te ontmoeten,.Zijn er echt geocachers die dat echt doen voor een virtuele sticker?

Het idee alleen al...

Groetjes van

de Kikkers

Geplaatst

organiceer jij ergens midden in de week op een parkeer terrijn een event, en je staat daar alleen

krijgt men daar een stikker voor dan ploppen events net als brandnetels in de flevopolder, uit de grond

hoeveel dunnerdag events waren er? (55) hoeveel Canada dag events komen er, (30)

zelfs al je ver op vakantie bent en er is een stikker te grijpen organiseer je toch gewoon een eventje alleen voor je eigen (ook gebeurt)

#rare mensen allemaal

Barny

Geplaatst

Het schijnt dat je de archiveerde geocache binnen kort ook niet meer kan zien ....

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...