ed&mo Geplaatst 29 april 2017 Share Geplaatst 29 april 2017 we hebben sinds 1 jaar een Cacher-Mobil trackable sticker op onze auto zitten, nu gaan we binnenkort een nieuwe auto kopen, is het nu mogelijk om dezelfde Cacher-Mobil trackable sticker nummer te behouden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 29 april 2017 Share Geplaatst 29 april 2017 Ik denk het wel, de sticker is toch niet gekoppeld aan je auto of kenteken? Je kunt hem overal opplakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ed&mo Geplaatst 29 april 2017 Auteur Share Geplaatst 29 april 2017 Ik denk het wel, de sticker is toch niet gekoppeld aan je auto of kenteken? Je kunt hem overal opplakken. nee dat snap ik, maar de sticker kan je nauwelijks eraf halen. dus we moeten denk ik een nieuwe kopen, maar dan krijg je een andere nummer weer...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 29 april 2017 Share Geplaatst 29 april 2017 Waar ik niet meteen aan gedacht heb is dat je hem niet van je oude auto af kunt krijgen. In dat geval zul je waarschijnlijk een nieuwe sticker moeten kopen. Vraag even na bij de shop waar je je sticker gekocht hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ed&mo Geplaatst 29 april 2017 Auteur Share Geplaatst 29 april 2017 zal ik ook doen, laat het dan weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kalkendotters Geplaatst 29 april 2017 Share Geplaatst 29 april 2017 Of maak een goede foto van de sticker, en ga naar een copyshop en laat hem daar als sticker printen. (of teken hem zelf netjes na in een goed programma) Een nieuwe autosticker gaat altijd een nieuw trackingnummer geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 29 april 2017 Share Geplaatst 29 april 2017 ik snap het probleem niet zo gewoon een nieuwe stikker met nieuw nummer kopen zo steun je de goodyshop, en een paar armlastige Amerikanen de oude nummer kan je weer voor andere dingen gebruiken Barny 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flo van Co Geplaatst 29 april 2017 Share Geplaatst 29 april 2017 En / Of je kan je oude car blijven eh... volgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 29 april 2017 Share Geplaatst 29 april 2017 (bewerkt) ik snap het probleem niet zo gewoon een nieuwe stikker met nieuw nummer kopen zo steun je de goodyshop, en een paar armlastige Amerikanen de oude nummer kan je weer voor andere dingen gebruiken Barny Dankjewel Barny Ik ga er vanuit dat lachen gezond is voor een mens. En dat heb ik om deze post kunnen doen Groetjes van Kikkertje 29 april 2017 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cbf600 Geplaatst 2 mei 2017 Share Geplaatst 2 mei 2017 (bewerkt) Om de sticker te verwijderen zou je met een blazende haarföhn, de sticker los kunnen krijgen.Of bedoel je dat je een static cling hebt ? Die zijn wel moeilijker te verwijderen :-) 2 mei 2017 bewerkt door cbf600 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jakkes Geplaatst 2 mei 2017 Share Geplaatst 2 mei 2017 (bewerkt) Niet Moeilijk : Stikker met nummer van de auto halen met de fohn, bij http://www.gxproxy.eu een nieuwe sticker naar eigen ontwerp met bestaande oude nummer laten maken en op de auto plakken. 2 mei 2017 bewerkt door jakkes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tongoedhart Geplaatst 4 mei 2017 Share Geplaatst 4 mei 2017 Ja gewoon een nieuwe aanvragen bij de shop. Heb zelf ook een keer een nieuwe besteld met dezelfde code Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden