regenboog2 Geplaatst 21 februari 2017 Share Geplaatst 21 februari 2017 heerlijk die witlof! Dat is nog eens een lekkere verrassing als je wat later thuis bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 21 februari 2017 Share Geplaatst 21 februari 2017 (bewerkt) Ik zit al aan de tomatensap Wie wil er nog een biertje, een wijntje of een bitterballetje? Fijne avond Kikker 21 februari 2017 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 21 februari 2017 Share Geplaatst 21 februari 2017 Doe ons mij een drankjje met meer pit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 22 februari 2017 Share Geplaatst 22 februari 2017 (bewerkt) Oké Pa Beer: ik bestel nog een pittig drankje Trust allemaal Kikkertje 22 februari 2017 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 22 februari 2017 Share Geplaatst 22 februari 2017 De intekenlijst voort het menu ligt klaar: gehaktbal, gebakken aardappeltjes en een maaltijdsalade. Op hoeveel personen kan ik rekenen? Wie kan er om 16.00 uur koffie of thee zetten? Ik heb het druk met de voorbereiding van het weekend we gaan geocachen, dus we zijn op zoek naar leuke geocachen in de buurt van... Tot bij het diner De Kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 22 februari 2017 Share Geplaatst 22 februari 2017 Koffie en thee staan klaar, vandaag zijn er stroopwafels bij. Ik hoop op wat beter weer voor jullie, kikkers. Of ... jullie hebben minder last van het hemelwater misschien? ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 22 februari 2017 Share Geplaatst 22 februari 2017 Regenboog: Zoals je inmiddels zelf ervaren zal hebben zijn de Kikkers echt niet bang voor een beetje slootwater. Maar vandaag was het inderdaad waarschijnlijk ander weer dan in Noord-Brabant. Er wordt gewaarschuwd voor harde rukwinden en morgen schijnt het hemelwater met bakken tegelijkertijd uit de lucht te komen vallen dus eigenlijk hebben we nu een vorm van huisarrest en doen we leuke dingen binnenshuis... ik heb de bestellijsten van de Kikkers en het café geappt Tot zo. Ik ben al in het café Kikkertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 22 februari 2017 Share Geplaatst 22 februari 2017 Met de wind valt het hier inderdaad wel mee, maar regenen doet het hier vandaag ook wel goed. Omdat ik de woensdagmiddag vrij ben, is dat net even wat minder natuurlijk. Maar lekker warm in het café zitten is natuurlijk ook niet mis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 22 februari 2017 Share Geplaatst 22 februari 2017 (bewerkt) Gezellig Peetee en Antarctica verwacht ik eigenlijk ook zo Ook klaar met werken vermoed ik. Voor Peetee en Ant heb ik alvast koffie ingeschonken. Gezellig dat jullie er zijn. Willen jullie nog iets lekkers bij de koffie? 22 februari 2017 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 22 februari 2017 Auteur Share Geplaatst 22 februari 2017 't Werd wat later ... Sorry ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 22 februari 2017 Share Geplaatst 22 februari 2017 De volgende keer schuif ik toch maar weer aan voor het diner in het café. Nu hebben we in de tijd dat de piepers opstonden een mysterie opgelost. Dat kostte meer kruim dan gedacht. Het viel niet mee om onze hersenen te dwingen in rot 10 te denken. Dus ons diner was een beetje verpieterd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 22 februari 2017 Share Geplaatst 22 februari 2017 Peetee en Regenboog: Jammer dat jullie het avondeten hebben gemist. Het eten is schoon op, er is geen kruimeltje meer over Wie gaat er koffie en thee zetten? Wij gaan ook maar eens Tot later... Kikker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 22 februari 2017 Share Geplaatst 22 februari 2017 Ha die Barny Ga je in maart nog naar een Event in Hoorn? Superleuk In 2016 zijn we er door omstandigheden niet geweest, maar we hebben het plan om dit jaar maar weer eens aan te waaien. Kom je ook? Leuk! De fotografen verzamelen zich vanzelf om ons heen joh. Daar hoeven we geen enkele moeite voor te doen. Kikkertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 23 februari 2017 Share Geplaatst 23 februari 2017 de kans is heel groot dat ik ook naar dat kneuzen festival ga. niets is vermakelijker, dan zo een mierennest der dwazen te observeren, alle "avonturen" van de koker sneuaards aan te horen. om het gestress van de schaamstaalprutsers uit te lachen en me verbazen over alle bij elkaar zittende op het schermpje turende puzzel onnozelen en alle andere zichzelf belazerende volwassenen met het spelletje geocachen heeft dat event niets te maken Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 23 februari 2017 Share Geplaatst 23 februari 2017 Goedemorgen Barny, goedemorgen allemaal, Ik denk dat je aan een ontbijt toe bent Barny, want iedereen is niet helemaal in zijn element op een nuchtere maag Stamgasten: Het ontbijt staat klaar Barny: Over het Event in Hoorn. Het kan toch in 2017 gezellig worden. Je hebt aanspraak genoeg én je mag op de foto Bekijk het positief. Tot binnenkort KIkker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten