Spring naar bijdragen

Hulp En Advies Gezocht


TrioP

Aanbevolen berichten

Beste ervaren cachers,

ik heb een tijdje geleden een nieuwe Garmin gekocht, en op de een of andere manier het apparaat weten in te stellen. Maar daar houdt het eigenlijk mee op, het is me nooit gelukt om er een werkbare situatie van te maken en nu ligt hij al ( heel lang) stof te verzamelen. En dat vind ik echt jammer.

Wie woont er in de provincie Utrecht/Flevoland en die bereid is om mij te helpen?

 

Ik kom naar je toe, en hoop dat je mij kunt helpen met:

- goed instellen van het apparaat

- uitleggen hoe ik caches kan uploaden

- uitleggen met wat voor soort caches ik het beste kan gaan beginnen etc

- uitleggen hoe ik bij de startplek van een cache kom. Dit laatste is eigenlijk nog mijn aller grootste probleem.

 

Ik zie hulp graag tegemoet....

 

Groeten,
​Marjolein

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Marjolein, welke garmin heb je? Ik woon in Flevoland en wil desnoods wel eens een dagje samen cachen, desnoods mede met mijn vriendin en haar zoontje, die ook nog niet zo lang met cachen bezig zijn. Want we merken dat juist samen cachen het beste werkt. Ik wil je dus wel helpen. PB me anders maar eens, wellicht kan ik je ook zo al wel op weg helpen, geen probleem. Samen cachen is altijd leuker!
Er is trouwens ook wel ergens een lijst van mensen, die anderen willen helpen, maar ik weet ook niet meer precies waar die staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites



Hallo,


ik ben bezig met het uitzoeken van de diverse mogelijkheden om te gaan geocachen. Ik kom er niet uit en zou graag hulp krijgen van een enthousiast cache-zoeker/ster.


Ik woon in Hoogkarspel Nrd.-Holland. Ik heb een Garmin Oregon 200. Omstreeks 2009 aangeschaft. Door omstandigheden is het er niet meer van gekomen om door te gaan met geocaching.

Mijn emailadres is: heleenalphen@gmail.com


Hoop op een gunstige reactie, hartelijke groet, Heleen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Lighthouse777, dank je wel voor je reactie. Ik heb een Etrex 2, ben je daarmee ook bekend? Welke heb jij?

Wat ontzettend leuk dat je mij een dagje op "sleeptouw" wil nemen. Ik stuur je een PB

 

Hallo Jati, dank je wel voor de info, ik ga de website bezoeken

 

Bedankt voor jullie reacties!

Groetjes,

Marjolein

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...