Spring naar bijdragen

Wie Wil Voor Mij Een Geocach Maken?


Fedor

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ja, of even kijken of er hier iemand interesse heeft om mij te helpen. Toch niet zo'n rare vraag? Ik vind jouw tip iig niet bruikbaar:)

Het zou een beetje raar zijn tegen betaling je te helpen met iets waarvoor jij waarschijnlijk nog meer geld vraagt. Dit is net waaraan Nederland kapot gaat. Mensen die uit zijn om gld te verdienen aan het werk van een ander.

 

 

 

 

 

Voor de rest hier iedereen een fijn en voorspoedig 2017 toegewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Ja, of even kijken of er hier iemand interesse heeft om mij te helpen. Toch niet zo'n rare vraag? Ik vind jouw tip iig niet bruikbaar:)

Het zou een beetje raar zijn tegen betaling je te helpen met iets waarvoor jij waarschijnlijk nog meer geld vraagt. Dit is net waaraan Nederland kapot gaat. Mensen die uit zijn om gld te verdienen aan het werk van een ander.

 

Ik vind dat toch wel wat een rare redenatie, Van Stolk. Want is dat niet waar de hele handel om draait: de producent die zijn product verkoopt aan de tussenhandel, die zorgt dat deze bij de winkelier terechtkomt, die deze vervolgens in zijn winkelruimte aanbiedt aan de consument? En allemaal verdienen ze daarmee een boterham.

Volgens mij gaat Nederland daar niet aan kapot, maar werkt juist daardoor. Ook al pakt de manier waarop het werkt misschien niet altijd even goed voor iedereen uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Hoi Teamdanhoff:

 

Leuk om je weer eens te spreken :rolleyes:

Je hebt gelijk, munitiekistjes kunnen echt goedkoper. Maar het heeft natuurlijk wel te maken met prijs/kwaliteit enz

 

maxb:

 

Welkom op het forum :fart:

 

Heb je al op marktplaats gekeken?

 

Succes met zoeken

 

Groetjes van Kikkertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...