Spring naar bijdragen

Prikstok??


Yezz

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

J&S = Jaap & Sem.

 

Stuur hem maar een PMetjes of zo.

 

Zoek maar even bij de gebruikers op Jaap & Sem.

(niet "Jaap & Sem")

Deze Jaap en Sem dus. Meestal ook te vinden op cache-events.

 

tot cache,

team Wij Drie [8D]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en das een hele goede prikstok die ze leveren. Geen geklooi meer met breinaalden waarbij je na 2 minuten prikken al zoveel last van je rug hebt dat het cacheplezier je vergaat. Maar (bijna) rechtop lopend lekker prikken tot je bekende 'kling' hoort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor een prikstok kun je ook eens kijken in een goede dumpshop bijvoorbeeld waar ze ook medische spullen uit het leger verkopen. Kijk dan eens naar een oprolbare stok waar een infuus aan opgehangen wordt.

 

Stapper

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die infuus standaarden hebben ze bij BACO in IJmuiden, ik heb ze er laatst nog zien liggen. Ze rollen tevens op tot een handbaar formaat om ze mee te nemen. Klinkt raar maar je kan het beter zien dan dat ik het uitleg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor een prikstok kun je ook eens kijken in een goede dumpshop bijvoorbeeld waar ze ook medische spullen uit het leger verkopen. Kijk dan eens naar een oprolbare stok waar een infuus aan opgehangen wordt.

:dribble: Deze kun je ook bestellen bij www.geocache.be

Wij hebben er ook twee besteld, al naar een paar dagen thuis en niets van te voren betalen!

Prima! Het lijkt eerst niets, maar ze zijn reuze handig.

Past ook lekker gemakkelijk in de rugzak.

 

Nikki

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Ik denk dat inmiddels wel een paar duizend van die infuusstandaards omgebouwd zijn tot prikstok, eventueel nog verlengd met de "haring" die ook nog in het lederen tasje zit.

Ik ken bijna geen cacher die niet zo'n ding heeft.

Wij hebben er zelf in ieder rugzak 1 zitten en in de kofferbak nog een reserve, allemaal omgebouwd en ik denk dat ik er ook nog wel een stuk of 3 a 4 hier in een kast heb liggen die nog omgebouwd moeten worden :D

Waarom zoveel? Zo nu en dan sneuvelt er wel zo'n stokkie. Of de veer knapt, of je prikt eens mis en het ding is dan zo krom dat het niet meer te gebruiken is. Verder, niets dan lof over het ding, of je het nu bij Baco koopt of bij Jaap ;)

Ik vind het langzamerhand ook wel grappig worden. Ieder 2 a 3 maanden komt steeds weer de vraag over waar de stokken te koop zijn en ieder 2 a 3 maanden ook weer de namen Jaap en Baco. Volgens mij gaat dit al 1 1/2 tot 2 jaar zo.

En niemand weet de zoekoptie te vinden.

Wat dat betreft kan het forum oude berichten wel gaan deleten :thumbup:

 

GRTZ

 

Kruimelstok

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had pas geleden zelf deze vraag en werd verwezen naar Jaap & Sem. Ik heb daar 2 prikstokken besteld en supersnel gekregen!! Echt fantastisch. Deze prikstokken zijn oprolbaar en echt super handig. Ik ben echt ontzettend blij met deze prikstokken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...