manonflip88 Geplaatst 6 mei 2016 Share Geplaatst 6 mei 2016 Hoi allemaal! Ik ben op zoek naar iemand of groepjes om mee te geocachen. Hebben jullie ideeën of kennen jullie groepjes of mensen bij wie ik af en toe aan kan sluiten? Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
manonflip88 Geplaatst 6 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 6 mei 2016 Of ideeën hoe ik mensen kan leren kennen die geocachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 6 mei 2016 Share Geplaatst 6 mei 2016 Hallo Manonflip88 Je zou kunnen proberen om naar een event te gaan, daar kan je kennis maken met andere cachers. Misschien kun je dan ook afspreken om eens samen een cache te zoeken. In de provincie Groningen is er een event op 28 mei en een op 4 juni. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 6 mei 2016 Share Geplaatst 6 mei 2016 (bewerkt) Misschien iets meer duidelijkheid: de provincie Groningen of de stad Groningen? Dat maakt het voor anderen iets makkelijker om te reageren. Maar naar een event gaan, is een goed begin. Suc6 6 mei 2016 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
manonflip88 Geplaatst 9 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 9 mei 2016 Ik zal eens kijken naar die events, ik bedoel inderdaad de stad Groningen. Cachen hoeft niet perse daar, meer vanaf daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden