manonflip88 Geplaatst 6 mei 2016 Share Geplaatst 6 mei 2016 Hoi allemaal! Ik ben op zoek naar iemand of groepjes om mee te geocachen. Hebben jullie ideeën of kennen jullie groepjes of mensen bij wie ik af en toe aan kan sluiten? Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
manonflip88 Geplaatst 6 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 6 mei 2016 Of ideeën hoe ik mensen kan leren kennen die geocachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 6 mei 2016 Share Geplaatst 6 mei 2016 Hallo Manonflip88 Je zou kunnen proberen om naar een event te gaan, daar kan je kennis maken met andere cachers. Misschien kun je dan ook afspreken om eens samen een cache te zoeken. In de provincie Groningen is er een event op 28 mei en een op 4 juni. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 6 mei 2016 Share Geplaatst 6 mei 2016 (bewerkt) Misschien iets meer duidelijkheid: de provincie Groningen of de stad Groningen? Dat maakt het voor anderen iets makkelijker om te reageren. Maar naar een event gaan, is een goed begin. Suc6 6 mei 2016 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
manonflip88 Geplaatst 9 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 9 mei 2016 Ik zal eens kijken naar die events, ik bedoel inderdaad de stad Groningen. Cachen hoeft niet perse daar, meer vanaf daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HilBro Geplaatst 24 september 2022 Share Geplaatst 24 september 2022 Op 9-5-2016 om 09:00 zei manonflip88: Ik zal eens kijken naar die events, ik bedoel inderdaad de stad Groningen. Cachen hoeft niet perse daar, meer vanaf daar Hi Manon, doe je nog steeds aan geocache? Ik woon zelf in Haren GR. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Op 24-9-2022 om 14:31 zei HilBro: Hi Manon, doe je nog steeds aan geocache? Ik woon zelf in Haren GR. Hallo, ik mag to hopen dat ManonFlip88 iemand heeft gevonden om te cachen. Ze was in 2016 opzoek naar een cachemaatje, dat zal ondertussen toch wel gelukt zijn, verwacht ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HilBro Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Ik ben al verbaasd dat er gereageerd wordt. Ik ben net lid van dit forum. Het lijkt wel of er in 2022 nog niks gebeurd is. Is het een beetje uitgestorven ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 28 september 2022 Share Geplaatst 28 september 2022 Op 26-9-2022 om 09:38 zei HilBro: Ik ben al verbaasd dat er gereageerd wordt. Ik ben net lid van dit forum. Het lijkt wel of er in 2022 nog niks gebeurd is. Is het een beetje uitgestorven ? Veel wordt nu natuurlijk via social media groepen op Facebook en WhatsApp gedeeld. Voordeel van een forum is echter dat je ook na jaren nog kunt reageren, bij social media ben je na een aantal berichten / dag(en) de draad al kwijt. Kies gewoon de optie die jezelf het best ligt. Om de locale geocachers te leren kennen is het bijwonen van een event ook een aanrader. Of gewoon een mailtje of message sturen naar een CO of vinder. 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden