TheWorker Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 Vraagje, is het mogelijk om alle logs van een bepaalde cacher te vinden? Nu bedoel ik natuurlijk niet om alle gevonden caches te bekijken, maar een zoekopdracht zodat je alle logs onder elkaar krijgt. Heb het met google geprobeerd, maar zonder succes. Kent iemand hier een mogelijkheid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikke Geplaatst 8 januari 2016 Share Geplaatst 8 januari 2016 Ik zou het niet weten eigenlijk. Is misschien wel leuk om te weten ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brouwertjes Geplaatst 8 januari 2016 Share Geplaatst 8 januari 2016 Dat is mogelijk bij de buren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheWorker Geplaatst 8 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 8 januari 2016 Gevonden, je moet dan wel donateur zijn zie ik. Bedankt brouwertjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikke Geplaatst 10 januari 2016 Share Geplaatst 10 januari 2016 Vertel zou ik zeggen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twentse Mug Geplaatst 11 januari 2016 Share Geplaatst 11 januari 2016 Een heel andere tip. In Firefox en Chrome kun je een script installeren: "gc little helper". Dat is een script om de layout van de geocachepagina te veranderen. Een mogelijkheid daarin is je geocachevrienden vp te maken. Bij een cachepagina zie je dan rechts een lijstje met de namen en als je met een muis eroverheen gaat zie je gelijk het logje. Iets anders dan 'geef me alle logs van ..." maar wel handig om bij een bepaalde cache de log van iemand te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheWorker Geplaatst 12 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 12 januari 2016 Ik zal er eens mee gaan spelen Twentse Mug, dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden