Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik zie net dat er in zuidoost Friesland een voor mij nieuw soort cache is uit gekomen. Tenminste, ik heb ze zo nog niet eerder gezien: Dakar, een auto-nachtcache.

Geplaatst

Bij Ermelo was er een aantal jaren geleden ook zo'n multi-jeep-cache, deels over de tankbaan.

Ja, je heb gelijk; dat is ook zo. Ik heb hem toen ook een keer gelopen. Ik vermoed dat het wel meer dan 10 jaar geleden is. Heette die niet "Tankbaan", of zo?

Geplaatst

Ik zie net dat er in zuidoost Friesland een voor mij nieuw soort cache is uit gekomen. Tenminste, ik heb ze zo nog niet eerder gezien: Dakar, een auto-nachtcache.

Hoewel dat niet vermeld staat, zou je het misschien ook op een mountainbike kunnen doen?

Geplaatst

Hoewel dat niet vermeld staat, zou je het misschien ook op een mountainbike kunnen doen?

Ik denk het wel. Maar ik vermoed dat dan wel een flinke lichtbundel tot je beschikking moet hebben. Je zou de CO eens om advies kunnen vragen.

Geplaatst

Inderdaad Peetee dat was de naam, het is al een oudje. Ik was er ook lopend aan begonnen, maar halverwege liep ik vast doordat ik een aluminium plaatje niet kon vinden. ;-)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...