snoopy and woodstock Geplaatst 11 september 2015 Geplaatst 11 september 2015 Ik heb op m'n account een tweede e-mail adres toegevoegd en de gebruikelijke stappen ondernomen.(bevestigd en ook een filter aangemaakt op Gmail) Toch ontvang ik op het gmail adres geen mail van geocaching, maar wel op m.n primar adres. Iemand enig idee hoe dit komt?
Peetee Geplaatst 11 september 2015 Geplaatst 11 september 2015 Tja, is een beetje raden. Kan het zijn dat ze wel verstuurd zijn, maar in een spamfilter zijn beland?
snoopy and woodstock Geplaatst 11 september 2015 Auteur Geplaatst 11 september 2015 Ja verstuurd zijn ze zeker want ik krijg ze wel op m'n andere e-mail binnen. En ze zitten ook niet in de spam. Het vreemde is dat ik de "validate mail" wel krijg en daarna geen volgende berichten meer.
Geo-Brein Geplaatst 12 september 2015 Geplaatst 12 september 2015 Is het niet zo dat je enkel maar mail binnen krijgt op het primaire e-mailadres??? Zo hebben wij op een bepaald moment wel 5 e-mailadressen geregistreerd gehad, maar enkel op het primaire e-mailadres kregen we steeds mail binnen, nooit op de andere.
ioHpeiH Geplaatst 12 september 2015 Geplaatst 12 september 2015 Als je notificaties aanzet voor bijvoorbeeld nieuwe caches kun je kiezen om die naar je secundaire e-mailadres te laten sturen. Nieuwe tradi's komen binnen op mijn primaire e-mailadres, die verdwijnen tussen de rest van de stroom met mailtjes. Nieuwe multi's komen op mijn secundaire adres binnen, van binnenkomende mailtjes op dat adres krijg ik ook een pushbericht op mijn telefoon. Weinig mail op dat adres, weinig nieuwe multi's dus in Flevoland...
snoopy and woodstock Geplaatst 12 september 2015 Auteur Geplaatst 12 september 2015 Oke dat verklaard het probleem, ik ging er van uit dat de mail naar al je adressen wordt gestuurd. Dit is dus blijkbaar niet het geval. Dank voor de uitleg.
Peetee Geplaatst 12 september 2015 Geplaatst 12 september 2015 Nee, dat werkt inderdaad zo niet. Als je wilt dat een notificatie naar meerdere mailadressen doorgestuurd wordt, dan moet je dat regelen in de berichtregels van het mailadres waarop de notificatie het eerste binnenkomt.
Aanbevolen berichten