Spring naar bijdragen

Chirp


Krimpenees

  

44 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie gebruikt de chirpfunctie van zijn/haar gps

    • Wat is een chirp?
      3
    • Ik weet wat een chirp is en hoe het werkt, maar gebruik deze nooit
      19
    • Ik weet wat een chirp is en hoe het werkt, en gebruik deze ook
      22


Aanbevolen berichten

In mijn helaas gearchiveerde cache X zat een chirp.

Op een bepaald moment zelfs twee omdat de eerste door een omvallende boom weggeslingerd was en ik maar een nieuwe geplaatst heb.

 

Een chirp is een fantastisch stukje techniek en een mooie aanvulling op cachen, net als alles wat boven bankjestellen uitstijgt.

Het dingetje zendt ruim een jaar lang een signaal uit zonder dat de batterij vervangen hoeft te worden.

Next stage plus een coördinaat en een stukje tekst passen erin.

 

Ik ben er absoluut een fan van en zodra ik tijd heb om de opvolger van X te bouwen, gaat de chirp weer het bos in!

Antarctica

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

GEO-BREIN houdt bookmarklists bij met alle chirp-caches in Nederland en België (die nog steeds actief zijn). Alle hulp is welkom om ons op de hoogte te brengen wanneer nieuwe chirp-caches worden gepubliceerd en/of wanneer bestaande chirp-caches nog niet in de lijst zouden staan.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Je telefoon moet ant+ ondersteunen/gebruiken.

 

Bv de Samsung s4 en s5 en waarschijnlijk ook andere modellen (en merken) zal dat gebruiken.

Ant+ is een soort draadloos verbindinkje voor bv hartslag en stappen tellers (geen bluetooth)

 

Ik gebruik deze app hiervoor.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dsi.ant.antplus.pluginsampler&hl=nl

 

Ik kwam deze week langs deze pagina. Daaruit blijkt dus als jouw smartphone op dit moment ant+ niet ondersteunt (zoals mijn Samsung S3 mini), je dat eventueel via een kleine uitbreiding toch aan de praat kunt krijgen met een USB ANT stick + een USB OTG (OnTheGo) kabeltje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Handig...

Ik ga toch maar over naar een andere telefoon, want die van mij kan bijna niks meer en het scherm valt ook vaak weg. Helaas, ik moet er dus aan geloven. Dan zal ik er meteen op letten dat hij ANT+ ondersteunt.

Bedankt voor alle tips in elk geval!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...