Ritkar Geplaatst 14 juli 2015 Geplaatst 14 juli 2015 Ik heb een oregon 600T gekocht op 27 april 2015, nu verscheen er een bericht dat kaartgegevens op 27 juli 2015 zouden verdwijnen, de 600T is toch met kaarten, weet iemand wat er hier mee bedoeld wordt ?
Peetee Geplaatst 14 juli 2015 Geplaatst 14 juli 2015 Hallo Ritkar, Waar verscheen dat bericht? Op de 600T of in een mail? Kun je het bericht hier weergeven?
Ritkar Geplaatst 14 juli 2015 Auteur Geplaatst 14 juli 2015 Het bericht verscheen op de 600T, helaas heb ik het bericht niet meer, ik moest op accepteren drukken om verder te kunnen gaan.
Geo-Brein Geplaatst 14 juli 2015 Geplaatst 14 juli 2015 De kaart die op het toestel werd meegeleverd, zal wel blijven bestaan hé. Tenslotte heb je daar ook extra voor betaald.
thex Geplaatst 14 juli 2015 Geplaatst 14 juli 2015 Satteliet beeld kaarten, er op gezet met basecamp. Die zijn nl maar een jaar te gebruiken.
Linkalovers Geplaatst 14 juli 2015 Geplaatst 14 juli 2015 (bewerkt) Zijn het niet je birdseye kaarten ? Die kans is groot. Nadat ik dit jaar een nieuwe Gps had gekocht, kreeg ik ook 1 jaar gratis toegang tot BirdsEye. Maar dan moet de melding wel van/voor/over 2016 zijn geweest. Ps. maar dan moet je, na de aankoop, deze licentie wel gelijk activeren ( wat ik nog niet gedaan heb. Want wat heb je er eigenlijk aan? ) 14 juli 2015 bewerkt door Linkalovers
Ritkar Geplaatst 14 juli 2015 Auteur Geplaatst 14 juli 2015 Die heb ik dus niet en heb ook niets geactiveerd !
Peetee Geplaatst 14 juli 2015 Geplaatst 14 juli 2015 Ja, ik zat ook aan de Birdseye kaarten te denken. Maar dat zou dan betekenen dat ze al na drie maanden verlopen, i.p.v. na een jaar zoals op andere toestellen. Maar misschien heb je nog een ander kaartsoort waarvan de laatste maanden een trialversie wordt meegeleverd. In ieder geval kan ik me niet voorstellen dat de topo kaarten op 27 juli verdwijnen, want die horen bij het toestel zoals Geo-Brein al aangeeft.
thex Geplaatst 14 juli 2015 Geplaatst 14 juli 2015 (bewerkt) Lifetime Maps ²Als u een abonnement op nüMaps Lifetime aanschaft (deze worden afzonderlijk verkocht of gebundeld met bepaalde GPS-modellen), ontvangt u updates van kaartgegevens, wanneer en voor zover deze updates beschikbaar worden gesteld op de website van Garmin, voor één compatibel Garmin-product, totdat de levensduur van uw product is afgelopen of (als dit zich eerder voordoet) totdat Garmin niet langer kaartgegevens van zijn leverancier ontvangt. De nuttige levensduur van een product is de periode waarin het product (a) over voldoende geheugencapaciteit en andere vereiste technische mogelijkheden beschikt om actuele kaartgegevens te gebruiken en ( in staat is zonder ingrijpende reparaties te functioneren zoals is bedoeld. Geacht wordt dat een product buiten dienst is en dat de nuttige levensduur ervan is beëindigd als er gedurende 24 maanden of langer geen updates voor het desbetreffende product zijn gedownload. Tenzij anders vermeld, zijn de updates die u bij dit abonnement ontvangt, updates voor het geografische gebied dat deel uitmaakt van het oorspronkelijke Garmin-product dat u hebt aangeschaft. Als je basecamp op de gps aansluit, wat zegt basecamp dan ? Of de javawa device manager (een aanrader). 14 juli 2015 bewerkt door thex
Aanbevolen berichten