Odlaniger Geplaatst 17 juni 2015 Geplaatst 17 juni 2015 Dan mag jij jezelf een bevoorrecht mens achten, want wintereiken zie je zelden. De meeste eiken zijn zomereiken al worden zij uit onwetendheid soms aangezien voor wintereik. Geocachen is voor mij in de eerste plaats natuurbeleving. Maar ook in goed gezelschap genieten van een beker koffie op een bankje. En een appeltaartpuntje, een ander puntje hoef ik niet te scoren. Een leuk dagje uit, geocachen is voor mij slechts een middel, geen doel. Ik denk dat weinig mensen het mij eens zijn. Ik misbruik geocaches omdat zij mij op bijzondere plekjes brengen, alle rariteiten laat ik aan mij voorbij gaan. Geocachen heeft mij gebracht naar veel mooie plekjes, maar met een beetje meer eigen initiatief zou ik geocachen niet nodig moeten hebben. Ik ben blij dat echte geocachers het initiatief hebben genomen om mij te verrassen met mooie locaties.
Diederikus Geplaatst 17 juni 2015 Geplaatst 17 juni 2015 (bewerkt) Dan mag jij jezelf een bevoorrecht mens achten, want wintereiken zie je zelden. De meeste eiken zijn zomereiken al worden zij uit onwetendheid soms aangezien voor wintereik. Het toppunt van geocachen is voor mij een dagje tussen de eikeIs. Ik zie je zaterdag. 17 juni 2015 bewerkt door Diederikus
Team Aragorn Geplaatst 18 juni 2015 Geplaatst 18 juni 2015 ... Geocachen is voor mij in de eerste plaats natuurbeleving. ... Een leuk dagje uit, geocachen is voor mij slechts een middel, geen doel. Ik denk dat weinig mensen het mij eens zijn. ... Volgens mij zijn meer mensen het met je eens dan je denkt! Wat betreft zomer- en wintereiken, ik zou wel willen dat ik die verschillen duidelijk zou kunnen tekenen. Mijn tekenplezier is in de kiem gesmoord toen de tekenleraar op de middelbare school in de allereerste les opdracht gaf om de overbuurman/vrouw na te tekenen. Die portretten hingen vervolgens het hele schooljaar in zijn lokaal, tot grote hilariteit van de medeleerlingen die met meer tekentalent gezegend waren ...
Peetee Geplaatst 18 juni 2015 Geplaatst 18 juni 2015 (bewerkt) ... Geocachen is voor mij in de eerste plaats natuurbeleving. ... Een leuk dagje uit, geocachen is voor mij slechts een middel, geen doel. Ik denk dat weinig mensen het mij eens zijn. ... Volgens mij zijn meer mensen het met je eens dan je denkt! Ja, dat denk ik ook. Ik ga cachen om een mooie dag/middag te hebben. Om te genieten van een mooie wandeling. Ik ga zeker niet cachen om het cachen. 18 juni 2015 bewerkt door Peetee
Aanbevolen berichten