Hallo, weet iemand of ik de originele basis kaart ( ‘gmapbmap.img’ ) van de 64s kan vervangen door een andere?
Omdat de knoppen van mij oude 60Cx behoorlijk zijn versleten, heb ik begin dit jaar maar een 64s gekocht. Het is in het begin soms even zoeken hoe je .e.e.a. moet instellen, maar zodra je dat voor elkaar hebt, werkt de Gps prima. Wat mij o.a. erg bevalt, is het kompas, het werken met de profielen ( met auto- en wandelkaart ) en dat je er gewoon een hele PQ ( of meer ) op kunt zetten. Daardoor heb je altijd de juiste cache gegevens in je Gps, zonder dat je daarvoor allemaal andere tools moet gebruiken of dat je steeds een cache ( stuk voor stuk ) op de Gps moet zetten.
Het enige wat nog niet naar m’n zin is en waarvan ik de oplossing nog niet heb kunnen vindenis, als je een stad op naam zoekt ( Find, Cities, Menu, Spell Search en dan de letters invoeren) je eerst de halve wereld ‘voorbij’ moet, voordat je een plaats in Nederland‘vindt’. Standaard begint de Gps namelijk met 'abid As Sadda, IRQ' op 3812Km. Daarna moet je minimaal 4 letters intypen, voordat de eerste Nederlandse plaatsen verschijnen. Natuurlijk is dat niet zo erg, maar.....
Ik heb de basis kaart al wel vervangen door een andere, maar dan werkt de hele Cities-zoekfunctie niet meer, omdat je dan steeds gelijk de melding “No Results Found” krijgt.
Weet iemand of de basiskaart vervangen kan worden door een betere? En zo ja, door welke kaart?
Hallo, weet iemand of ik de originele basis kaart ( ‘gmapbmap.img’ ) van de 64s kan vervangen door een andere?
Omdat de knoppen van mij oude 60Cx behoorlijk zijn versleten, heb ik begin dit jaar maar een 64s gekocht. Het is in het begin soms even zoeken hoe je .e.e.a. moet instellen, maar zodra je dat voor elkaar hebt, werkt de Gps prima. Wat mij o.a. erg bevalt, is het kompas, het werken met de profielen ( met auto- en wandelkaart ) en dat je er gewoon een hele PQ ( of meer ) op kunt zetten. Daardoor heb je altijd de juiste cache gegevens in je Gps, zonder dat je daarvoor allemaal andere tools moet gebruiken of dat je steeds een cache ( stuk voor stuk ) op de Gps moet zetten.
Het enige wat nog niet naar m’n zin is en waarvan ik de oplossing nog niet heb kunnen vinden is, als je een stad op naam zoekt ( Find, Cities, Menu, Spell Search en dan de letters invoeren) je eerst de halve wereld ‘voorbij’ moet, voordat je een plaats in Nederland ‘vindt’. Standaard begint de Gps namelijk met 'abid As Sadda, IRQ' op 3812Km. Daarna moet je minimaal 4 letters intypen, voordat de eerste Nederlandse plaatsen verschijnen. Natuurlijk is dat niet zo erg, maar.....
Ik heb de basis kaart al wel vervangen door een andere, maar dan werkt de hele Cities-zoekfunctie niet meer, omdat je dan steeds gelijk de melding “No Results Found” krijgt.
Weet iemand of de basiskaart vervangen kan worden door een betere? En zo ja, door welke kaart?
Groet en alvast bedankt !
bewerkt door LinkaloversDeel dit bericht
Link naar bericht
Deel via andere websites