deejaykb Geplaatst 9 maart 2015 Share Geplaatst 9 maart 2015 We willen graag komend weekend met kids (2 en 3 jaar oud) gaan cachen, bij voorkeur op de Veluwe. Weten jullie multi-caches waarbij ook op de tussenpunten een kokertje is te vinden of een poppetje/../ander ding ? Alvast bedankt voor de hulp! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heracross Geplaatst 9 maart 2015 Share Geplaatst 9 maart 2015 "de Veluwe" is natuurlijk ruim, maar toch een poging:GC11RCB, GC46NW4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flo van Co Geplaatst 9 maart 2015 Share Geplaatst 9 maart 2015 Kijk ook zeker bij deze: GC35WEZ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team RASC Geplaatst 9 maart 2015 Share Geplaatst 9 maart 2015 GC5KZFE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeroen_ilona Geplaatst 14 maart 2015 Share Geplaatst 14 maart 2015 Wellicht niet midden op de Veluwe, maar ontzettend leuk voor kinderen. http://www.geocaching.com/geocache/GC2M4EC_bob-en-zijn-vriendjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Natuurlijk! Geplaatst 12 augustus 2016 Share Geplaatst 12 augustus 2016 Waar kun je Kindercaches vinden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 12 augustus 2016 Share Geplaatst 12 augustus 2016 2 koters twee en drie jaar oud, die op zoek gaan naar kokers? een soort paaseieren zoeken dus daar zet ik mijn vraagtekens neer, gelukkig is het niet mij cache die het slachtoffer er van word Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Aragorn Geplaatst 12 augustus 2016 Share Geplaatst 12 augustus 2016 @Natuurlijk!, je had ooit www.geocachingkids.nl, ik weet niet of die site nog bijgehouden wordt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden