Geoklop Geplaatst 8 februari 2015 Share Geplaatst 8 februari 2015 Hallo is er ook een lijst van nacht caches of hoe kan je die het makkelijkste vinden.. Groeten Geoklop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blutch Geplaatst 8 februari 2015 Share Geplaatst 8 februari 2015 (bewerkt) Gewoon een pq aanmaken en klaar is geoklop 8 februari 2015 bewerkt door Blutch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoklop Geplaatst 8 februari 2015 Auteur Share Geplaatst 8 februari 2015 Gewoon een pq aanmaken en klaar is kees ja oke maar hoe zie je hoe het een nachtcache is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blutch Geplaatst 8 februari 2015 Share Geplaatst 8 februari 2015 (bewerkt) Je kan dat zien aan de Attributes met een maan en een twee sterren En vaak ook die met een schijnwerper Kijk bij deze maar ff http://www.geocaching.com/geocache/GC5GJF0_nachtbloem?guid=5bd90cf3-2ac4-422a-8cc9-c97366bf14f4 En hier is Pq met nachtcaches http://www.geocaching.com/seek/nearest.aspx?pq=54e4342c-df0d-4635-a03d-57915da0a9ea 8 februari 2015 bewerkt door Blutch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoklop Geplaatst 8 februari 2015 Auteur Share Geplaatst 8 februari 2015 Je kan dat zien aan de Attributes met een maan en een twee sterren En vaak ook die met een schijnwerper Kijk bij deze maar ff http://www.geocaching.com/geocache/GC5GJF0_nachtbloem?guid=5bd90cf3-2ac4-422a-8cc9-c97366bf14f4 En hier is Pq met nachtcaches http://www.geocaching.com/seek/nearest.aspx?pq=54e4342c-df0d-4635-a03d-57915da0a9ea deze ook gevonden http://www.nachtcaches.nl/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Huntpostmus Geplaatst 8 februari 2015 Share Geplaatst 8 februari 2015 www.nachtcaches.nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blutch Geplaatst 8 februari 2015 Share Geplaatst 8 februari 2015 www.nachtcaches.nl Jammer dat hij niet meer uptodate is Ik mis er een paar.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heracross Geplaatst 8 februari 2015 Share Geplaatst 8 februari 2015 hij is wel up to date, maar hij kijkt alleen naar een paar attributes, als deze attributes niet bij die caches aanstaan, dan wordt het ook niet getoond....foutje van de CO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Blutch, ik zie niets onder je naam in de database. Nog geen bloempje of niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 (bewerkt) Sorry foutje. 9 februari 2015 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 En er staan er ook een zooi tussen die echt geen NC zijn maar waar de CO in het kader van een zooi att's plaatsen er ook 1 voor een nightcache plaatst terwijl hij eigenlijk bedoeld 24/7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heracross Geplaatst 10 februari 2015 Share Geplaatst 10 februari 2015 En er staan er ook een zooi tussen die echt geen NC zijn maar waar de CO in het kader van een zooi att's plaatsen er ook 1 voor een nightcache plaatst terwijl hij eigenlijk bedoeld 24/7 Klopt...je moet ook niet blind op de lijst op pad gaan, maar het is wel een goede/complete lijst van opties. Daarna natuurlijk nog even de listing bekijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 10 februari 2015 Share Geplaatst 10 februari 2015 als de co van een nachtcache zijn Attributes niet op orde heeft, kan je van zijn probeersel ook niet veel verwachten elke cache is een nachtcache, geloof me, het geeft een heel andere gevoelsbeleving aan het spelletje Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 10 februari 2015 Share Geplaatst 10 februari 2015 als de co van een nachtcache zijn Attributes niet op orde heeft, kan je van zijn probeersel ook niet veel verwachten elke cache is een nachtcache, geloof me, het geeft een heel andere gevoelsbeleving aan het spelletje Barny Kan ik alleen maar erkennen. Afgelopen wknd in Limburg geweest. Lag in de buurt van onze slaapplaats (een goede km verder) een tradje. Niet een waar we normaal voor lopen. Maar na het heerlijke eten besloten om er toch voor te gaan. Een km. dwars door het bos op GPS en met zaklampen. Dit maakte deze wandeling een heerlijke ervaring. 2km door het bos struinen (met een doorsteek) is echt een uur heerlijk spelen. En dat alles dankzij een klein potje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blutch Geplaatst 11 februari 2015 Share Geplaatst 11 februari 2015 (bewerkt) Thex say: Blutch, ik zie niets onder je naam in de database. Nog geen bloempje of niets. .... ik zie dat je wel ingelogd moet zijn bij GC.Com om de lijst te zien hij is trouwens van jouw the X En Hero X ik zie nu dat hij weer bij gewerkt is. de cache staat er nu ook bij die ik miste 11 februari 2015 bewerkt door Blutch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden