Spring naar bijdragen

Munitiekist Gevraagd


daanjunior

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

-sprak de man die valt over cach ipv cache-

 

Lieve Barny ik ben het totaal eens met je post van daarnet. Dus misschien kun je ook bij cach/cache mensen de volgende keer het voordeel van de twijfel geven? ;-)

 

O en daanjunior heel veel plezier met het uitzetten van je rondje!

bewerkt door MarcoDomi
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Do, het debakel cach is op het moment het continu als cach door die persoon word geschreven geen toolfout meer, jij zal mij niets horen zegen als het een enkele keer voorkomt bij iemand, iets wat ik trouwens ook vaak genoeg zie.

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mensen op hun taal beoordelen is niet flauw, meer idioot, stom en 8telijk,

het zegt meer over die stakker die het doet dan die gene die 1 taalfout of meer plaatst

 

Barny

Dank je, ieder heeft zo zijn eigenaardigheden he.

Maar daanjunior, ik wil niet alleen maar flauw zijn. Als je in de buurt van Eindhoven bent mag je bij mij een gebruikte munitiekist komen afhalen, gratis en voor niks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ant,

dat woord wat jij daar schreef wist ik niet zo 1 2 3 de betekenis van, dan haal ik zo een woord door google die mij dan verder helpt

als jij (die veel slimmer is dan ondergetekende) niet die kleine taalfout van DaanJr er zelfstandig kan uitfilteren heb zelfs jij ook de mogelijkheid om google te raadplegen, en dan krijg je dit:

Resultaten voor munitiekist
Zoek in plaats daarvan naar minutiekist

mocht het dan nog niet duidelijk zijn,,,,,,,,,,,,,,,,,, klik dan op "afbeeldingen " als je dan eens in je leven een keer een hele Donald Duck heb doorgebladerd weet je vast wel wat DaanJr bedoeld

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je van plan bent een trailtje met ammo's neer te leggen is dit misschien ook wel wat. http://www.cabelas.com/checkout/item_added_to_cart.jsp?result=success&categoryIds=104792580|104769180|104187780&productId=1270413&backToPreviousUrl=%2Fcatalog%2Fproduct.jsp%3FproductId%3D1270413&WTz_l=Product

 

http://www.cabelas.com/checkout/item_added_to_cart.jsp?result=success&categoryIds=104792580%7C104769180%7C104187780&productId=1270413&backToPreviousUrl=%2Fcatalog%2Fproduct.jsp%3FproductId%3D1270413&WTz_l=Product

 

We hebben er een meegenomen en deze plastik uitvoering is een prima vervanger. Waterdicht, lichter, en kan zonder montage worden voorzien van een slot.

bewerkt door geonauten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...