daanjunior Geplaatst 11 oktober 2014 Share Geplaatst 11 oktober 2014 Beste Geocacher,s Wie o wie heeft er voor mij nog een mooie minutiekist over? Aangezien ik een leuk rondje caches wil uitzetten en daarbij wel een kist kan gebruiken. Ik hoor het graag! Groetjes daanjunior Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 11 oktober 2014 Share Geplaatst 11 oktober 2014 Is er niet ergens een dumpzaak bij je in de buurt? Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Aragorn Geplaatst 11 oktober 2014 Share Geplaatst 11 oktober 2014 Die zal er geen hebben. Misschien wel een munitiekist, zou dat ook goed zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Van Stolk Geplaatst 11 oktober 2014 Share Geplaatst 11 oktober 2014 flauw. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 11 oktober 2014 Share Geplaatst 11 oktober 2014 mensen op hun taal beoordelen is niet flauw, meer idioot, stom en 8telijk, het zegt meer over die stakker die het doet dan die gene die 1 taalfout of meer plaatst Barny 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcoDomi Geplaatst 11 oktober 2014 Share Geplaatst 11 oktober 2014 (bewerkt) -sprak de man die valt over cach ipv cache- Lieve Barny ik ben het totaal eens met je post van daarnet. Dus misschien kun je ook bij cach/cache mensen de volgende keer het voordeel van de twijfel geven? ;-) O en daanjunior heel veel plezier met het uitzetten van je rondje! 11 oktober 2014 bewerkt door MarcoDomi 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 11 oktober 2014 Share Geplaatst 11 oktober 2014 Do, het debakel cach is op het moment het continu als cach door die persoon word geschreven geen toolfout meer, jij zal mij niets horen zegen als het een enkele keer voorkomt bij iemand, iets wat ik trouwens ook vaak genoeg zie. Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 11 oktober 2014 Share Geplaatst 11 oktober 2014 Maar Barny, heb jij een micarambasienist voor junior? Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 12 oktober 2014 Share Geplaatst 12 oktober 2014 Ant: Uw zoekbewerking - micarambasienist - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd. Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Aragorn Geplaatst 12 oktober 2014 Share Geplaatst 12 oktober 2014 mensen op hun taal beoordelen is niet flauw, meer idioot, stom en 8telijk, het zegt meer over die stakker die het doet dan die gene die 1 taalfout of meer plaatst Barny Dank je, ieder heeft zo zijn eigenaardigheden he. Maar daanjunior, ik wil niet alleen maar flauw zijn. Als je in de buurt van Eindhoven bent mag je bij mij een gebruikte munitiekist komen afhalen, gratis en voor niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 12 oktober 2014 Share Geplaatst 12 oktober 2014 (bewerkt) Ga nou niet flauw doen over mijn spelfouten, barny! Antarctica 12 oktober 2014 bewerkt door antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 12 oktober 2014 Share Geplaatst 12 oktober 2014 Ant, dat woord wat jij daar schreef wist ik niet zo 1 2 3 de betekenis van, dan haal ik zo een woord door google die mij dan verder helpt als jij (die veel slimmer is dan ondergetekende) niet die kleine taalfout van DaanJr er zelfstandig kan uitfilteren heb zelfs jij ook de mogelijkheid om google te raadplegen, en dan krijg je dit: Resultaten voor munitiekistZoek in plaats daarvan naar minutiekist mocht het dan nog niet duidelijk zijn,,,,,,,,,,,,,,,,,, klik dan op "afbeeldingen " als je dan eens in je leven een keer een hele Donald Duck heb doorgebladerd weet je vast wel wat DaanJr bedoeld Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 12 oktober 2014 Share Geplaatst 12 oktober 2014 Ach, Barny, ik had de letters van dat kogelkissie nog wat meer door elkaar gehusseld, maar daar kwam een drielettercombinatie in voor wat hier vertaald wordt in caramba. Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roelof.Eowyn Geplaatst 12 oktober 2014 Share Geplaatst 12 oktober 2014 Daan in welke buurt woon je ik heb kistjes zat staan zowel groot al klein. Klein is 5 euro groot 7,50. Laat me maar weten als je interesse hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geonauten Geplaatst 13 oktober 2014 Share Geplaatst 13 oktober 2014 (bewerkt) Als je van plan bent een trailtje met ammo's neer te leggen is dit misschien ook wel wat. http://www.cabelas.com/checkout/item_added_to_cart.jsp?result=success&categoryIds=104792580|104769180|104187780&productId=1270413&backToPreviousUrl=%2Fcatalog%2Fproduct.jsp%3FproductId%3D1270413&WTz_l=Product http://www.cabelas.com/checkout/item_added_to_cart.jsp?result=success&categoryIds=104792580%7C104769180%7C104187780&productId=1270413&backToPreviousUrl=%2Fcatalog%2Fproduct.jsp%3FproductId%3D1270413&WTz_l=Product We hebben er een meegenomen en deze plastik uitvoering is een prima vervanger. Waterdicht, lichter, en kan zonder montage worden voorzien van een slot. 13 oktober 2014 bewerkt door geonauten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden