Jaylaveldt Geplaatst 4 oktober 2014 Auteur Geplaatst 4 oktober 2014 Bedankt voor alle reacties. Ik heb nu toch iets heel anders kunnen regelen Ik vond het toch wel een beetje zonde om geld uit te geven aan een product die je waarschijnlijk na een poosje toch niet goed genoeg meer vind.. dus heb nu toch de etrex 30 aangeschhaft.. Via coolbue aan een 2e kansje kunnen komen, dus nu voor 170 euro de etrex 30 met nog 23 maanden garantie ook.. Komt morgen thuis, dus kan hem gelijk gaan testen (na het uitgebreid lezen van de gebruiksaanwijzing) Bedankt allemaal voor de adviezen!
thex Geplaatst 4 oktober 2014 Geplaatst 4 oktober 2014 Oregon voor het overall zoekwerk en kaartjes kijken. Dat gaat toch echt een stuk handiger, Eigenlijk is de Oregon 600 interface subliem als je schermlocken goed hebt ingeregeld, en je profielen, maarja het eigenzinnige gedrag he. Tevens prima voor auto rijden. De etrex 30 voor het veldwerk en met precisie de cache wijzen. Je loopt op de etrex ook meteen de goede kant uit en met de oregon niet zonder kaart te kijken. Wel jammer van die vervelende pook. Nu lijkjt het op een ernstige terugval vaan de vista, en dat is al lang voor me geleden. Nu begreep ik dat de 4.20 Oregon release naadje is, dus wachten maar weer. Voor die 200 euro heb ik met de etrex30 geen kat in de zak gekocht.
Team BeagleBrothers Geplaatst 4 oktober 2014 Geplaatst 4 oktober 2014 Hoi, Nou mooier kan denk ik bijna niet. Proficiat. Zitten er ook kaarten bij? Mocht hij over een tijdje toch niet bevallen kun je hem sowieso voor een nette prijs weer van de hand doen. Dat is mij ook nog altijd weer gelukt. Moet je wel zorgen dat je alles nog hebt, doos, boekjes enz. en zorgen dat hij een beetje in ordentelijke staat blijft. Veel plezier met je GPS.
Jaylaveldt Geplaatst 4 oktober 2014 Auteur Geplaatst 4 oktober 2014 Hartelijk bedankt!! Zijn er eigenlijk ook producten om het scherp krasvrij te houden? (zoveel mogelijk dan) Alleen de wereldbasiskaart staat erop. Ik denk dat ik me daar ook wel mee moet redden. Anders kan ik nog altijd kijken naar andere kaarten om erop te zetten. Ik zal in ieder geval alles netjes bewaren. Voor het geval dat
Jaylaveldt Geplaatst 4 oktober 2014 Auteur Geplaatst 4 oktober 2014 ----Of raden jullie mij een bepaalde kaart aan? Die niet als basis erop staat?
Team BeagleBrothers Geplaatst 4 oktober 2014 Geplaatst 4 oktober 2014 (bewerkt) Alleen de wereldbasiskaart staat erop. Daar zul je niet ver mee komen hoor. Maar er zijn voldoende gratis kaarten legaal van het internet te downloaden. Op Garmin OpenStreetmap bijvoorbeeld kun je gratis routeerbare kaarten downloaden die prima up-to-date zijn en bijna niet onder doen voor de vaak dure kaarten die je in de winkel koopt. Probeer het maar eens, kost immers niks. OpenMTBmap heeft ook prima gratis kaarten. Tja en dan de Garmin Topo en Topo Pro kaarten natuurlijk maar dan moet je wel ff in de buidel tasten. 4 oktober 2014 bewerkt door BeagleBrothers
Jaylaveldt Geplaatst 4 oktober 2014 Auteur Geplaatst 4 oktober 2014 Toppie! Nogmaals bedankt voor je uitgebreide uitleg! Ik zie dat er heel veel duidelijke uitleg is op dit forum over het installeren van de openstreet kaarten. Dus dat zou goed moeten komen. Top forum is dit!
Team BeagleBrothers Geplaatst 4 oktober 2014 Geplaatst 4 oktober 2014 Top forum is dit! Hoi, Dit forum, om met Pa Tabak te spreken, haalt het beste in je boven , dat is werkelijk ongekend.
thex Geplaatst 4 oktober 2014 Geplaatst 4 oktober 2014 (bewerkt) Zie http://www.thex-outdoor.nl/kaarten.html Osm Fietsmap is excellent. 4 oktober 2014 bewerkt door thex
Bloodwoosj Geplaatst 4 oktober 2014 Geplaatst 4 oktober 2014 Persoonlijk ben ik zeer te spreken over de osm-topokaarten van http://www.freizeitkarte-osm.de/
Aanbevolen berichten