Mad Ad Geplaatst 30 september 2014 Geplaatst 30 september 2014 Beste mede-cachers, Twee jaar geleden ben ik begonnen aan het samenstellen van een nachtcache geinspereerd door de optiek die ik op mijn werk uit de container kon redden. Ik heb een hele hoop mooie spulletjes, maar kom er gewoon niet aan toe om de cache af te maken. En dat vind ik vreselijk zonde. Als ik er niet aan toekom, dan kan misschien iemand anders er nog iets moois van maken. Dan kan ik er in ieder gevan weer eentje doen! Wie wil de spullen hebben om er zelf een mooie cache van te maken? Uiteraard heb ik al een mooie kist gemaakt en wat vogelhuisachtige dingen, Maar er zitten spullen bij die je anders echt nooit zou vinden, zoals lenzen, prisma, en andere zaken. Laat maar horen wie hier iets moois van kan maken. (Mad) Ad adverlaan(apestaart)Hotmail.com
hoedinie Geplaatst 30 september 2014 Geplaatst 30 september 2014 Hoi Ad, Ik probeer al een hele tijd toestemming te krijgen voor een nachtcache. Ik heb nog geen toestemming dus ben ook nog niet begonnen aan de constructies. Ben dus wellicht wel geïnteresseerd.
Van Stolk Geplaatst 30 september 2014 Geplaatst 30 september 2014 Welke regio zit je? En heeft er niemand zin samen een cache te bouwen? Of is dat geen optie.
Mad Ad Geplaatst 2 oktober 2014 Auteur Geplaatst 2 oktober 2014 Hoi Hoedinie en van Stolk, Zelf woon ik aan de Noordkant van Rotterdam. Dan weet je waar de spullen te halen zijn. Dit was niet mijn eerste cache waar ik aan begonnen was. Ik had er al twee gemaakt: "Zintuigen in het Bergsche bos" en "Spin of Spiderman". In beide caches zin ook aardig wat werk. Het was mij van tevoren al duidelijk dat erwel wat moeite in zou gaan zitten. Na een tijdje knutselen in mijn eentje. had ik er al een vriend bijgevraagd om samen verder te gaan. Enthousiast zijn we samen aan ideeen gaan werken. Maar na twee jaar bijna geen voortgang, moet ik echt constateren dat het zo niet gaat lukken. Van de week heb ik dit samen besproken en kwamen we allebij tot dezelfde conclusie: het gaat zo niet lukken. Ondanks dat ik al best een hoop heb, is het voor mijn gevoel gewoon niet af. Dit vraagt gewoon om iemand die zin heeft er iets moois van te maken. Iemand die met een frisse blik kijkt welke dingen nu goed zijn en wat er nieuw of anders moet. En dan daarna lekker zijn of haar eigen gang gaat. Als ik nu alleen een kist of een vogelhuisje had, dan was het zo de container in gegaan. Maar ik heb unieke spullen (optiek) en dat vraagt er gewoon om, om gebruikt te worden! Groet, Ad
Twin Peaks Geplaatst 2 oktober 2014 Geplaatst 2 oktober 2014 Ad, Ik woon ook in RotjekNoord en heb wellicht interesse.Heb je een PM gestuurd.
snoopy and woodstock Geplaatst 2 oktober 2014 Geplaatst 2 oktober 2014 Ik heb hier ook nog spullen liggen. Heb ik gekregen van Q en Q (wie kent ze nog?) Maar die geef ik niet af die komen ooit weer tevoorschijn in een cache!
snoopy and woodstock Geplaatst 2 oktober 2014 Geplaatst 2 oktober 2014 Aha de legende leeft nog steeds
Aanbevolen berichten