Vindplaats Geplaatst 13 september 2014 Share Geplaatst 13 september 2014 Kun je eigenlijk in Basecamp op mijn mac cirkels maken en zo ja hoe doe je dat dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cachetor Geplaatst 13 september 2014 Share Geplaatst 13 september 2014 Ik weet niet of basecamp op de mac veel verschilt met windows. dubbelKlik op een wp en voer dan de afstand in, in het vakje gevarenzone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vindplaats Geplaatst 13 september 2014 Auteur Share Geplaatst 13 september 2014 Als ik op een Wp dubbelklik dan kan ik in dat nieuwe scherm niets invoeren. Eigenlijk zouden dezelfde functies aanwezig moeten zijn; alleen verschilt nog wel eens de toetsen die je moet gebruiken om de functies te kunnen activeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 13 september 2014 Share Geplaatst 13 september 2014 (bewerkt) Ik weet niet of basecamp op de mac veel verschilt met windows. dubbelKlik op een wp en voer dan de afstand in, in het vakje gevarenzone Windows7, BaseCamp v4.0.1, vakje: Nabijheid ( invoeren in Km ) Kan je niet in het linkerscherm de Wp openen en bewerken? 13 september 2014 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vindplaats Geplaatst 13 september 2014 Auteur Share Geplaatst 13 september 2014 Linkalovers In nabijheid kan ik dan inderdaad een getal invoeren. Echter zoals je al schrijft is dat in km. Kan dat ook in M gewijzigd worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cachetor Geplaatst 13 september 2014 Share Geplaatst 13 september 2014 Inderdaad nabijheid, excuses In windows kan je km veranderen in Meters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vindplaats Geplaatst 13 september 2014 Auteur Share Geplaatst 13 september 2014 Ik kan nergens vinden waar ik de km in M kan wijzigen. Eenoplossing heb ik gevonden door voor 200m 0.2km in te voeren. In eerste instantie ging dat weer fout omdat ik in plaats van een "punt" een "komma" had ingevoerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 13 september 2014 Share Geplaatst 13 september 2014 (bewerkt) Ik kan nergens vinden waar ik de km in M kan wijzigen. Eenoplossing heb ik gevonden door voor 200m 0.2km in te voeren. In eerste instantie ging dat weer fout omdat ik in plaats van een "punt" een "komma" had ingevoerd. Ik kan ook geen instellingen vinden waarmee je deze Km kan veranderen in M, maar '0.2'Km is natuurlijk ook goed. '0.2' i.p.v. '0,2', fijn dat de programmeurs van Garmin zo hun best doen . Maar ach, met dit foutje is mee te leven...toch? Wandel ze !! 13 september 2014 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vindplaats Geplaatst 13 september 2014 Auteur Share Geplaatst 13 september 2014 Zoals alles is het maar een weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triskelle Geplaatst 14 september 2014 Share Geplaatst 14 september 2014 In versie 4.3.5. werkt het iets anders, want kun je gewoon intypen of je kilometers ("km") of meter ("m") wilt. Helaas wordt de punt nog steeds als decimaalteken gebruikt en kan BaseCamp niet bedenken "0.95 km" hetzelfde is als "950 m". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vindplaats Geplaatst 14 september 2014 Auteur Share Geplaatst 14 september 2014 (bewerkt) Hoi Triskelle, Bedoel je eigenlijk te zeggen dat ik km (kilometers) ook wijzigen in m (meters)? Zo ja, hoe doe ik dat dan? Bedenk wel dat ik een Macbook heb en geen pc gebaseerd op het Windows besturingssysteem. 14 september 2014 bewerkt door Vindplaats Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 14 september 2014 Share Geplaatst 14 september 2014 Vreemd, ik heb ook 4.3.5, als ik in nabijheid 0.25 intyp, maakt basecamp daar zelf 250 m van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vindplaats Geplaatst 14 september 2014 Auteur Share Geplaatst 14 september 2014 Ik denk dat wij elkaar niet begrijpen. Bij mij staat bij nabijheid km en dat wil ik aanpassen in m. Tot nu toe heb ik dat nog niet gevonden hoe dat gaat. Het blijkt dat het wel gaat in de Windows versie. Echter als ik 0.25 type dan zie ik aan de cirkel dat het 250 m moet zijn. Overigens heb ik geen versie 4.3.5 maar versie 4.2.4. Zo juist heb ik nog gecontroleerd of er nog een update is, maar ik krijg de melding dat er dat dus niet is. Dan begrijp ik dus niet hoe jij spreekt over een versie 4.3.5 die dus daarna uitgekomen moet zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cachetor Geplaatst 14 september 2014 Share Geplaatst 14 september 2014 Vindplaats, Voor de Mac is er een versie 4.3.4 http://www8.garmin.com/support/download_details.jsp?id=4449 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 14 september 2014 Share Geplaatst 14 september 2014 Tsja, blijkbaar loopt de versie op de MAC een achter. Als in de windows Basecamp (4.3.5) 0.25 intyp, even wacht, dan komt er een straal van 250 meter te voorschijn en staat er in het nabijheidsvakje 250m. Verder, eigelijk maakt het toch niet uit wat er staat? 0,25km is 250 meter..... Jan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden