Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Huh, 14,95??? Hoeveel van die dingen krijg daarvoor? En coins??? Wow, dat goudjagen levert kennelijk genoeg op ;-)

Maar even serieus, wat mag een goodie kosten per stuk voor jullie? Ik leg toch wel de grens bij een Euro en dan moet 'ie wel heeeeeel leuk zijn.

Geplaatst

Wat het mag kosten houdt voor mij verband met het verwachte aantal bezoekers. In beginsel ligt voor mij de grens ook bij een euro, maar wanneer er veel meer bezoekers komen dan verwacht, dan houdt het een keer op.

Geplaatst

Nogmaals, de ROT13 sleutelhanger.

Volgens mij heb ik die al, als ik me niet vergis de eerste van de batch.

Zo ouderwetsch en lui als ik ben, gebruik ik altijd eerst de decrypt-optie op de cachepagina en maak daarna een papieren uitdraai ... het gekke-henkie gevoel van Diederikus bekruipt mij altijd als de hint weer eens 'volgt nog' o.i.d. is.

Geplaatst

De encrypted hint is natuurlijk flauwekul. Ik gok dat iedereen de hint bekijkt. Daarom heb ik er soms een hint in gezet, waar je niets aan hebt, tot grote ergernis van Barny.

Zoals de hint bij mijn cache SNERT: "Erwtensoep smaakt het hele jaar door, dus eigenlijk is de cache niet seizoensgebonden al is de soep wel gebonden."

Maar je komt in het veld ook puzzels tegen waar je ROT-13 nodig hebt. En dan is het gemakkelijk wanneer je uit je hoofd snel kunt ontsleutelen zonder ontsleutelhanger.

Geplaatst

Even denken wat het nut is van een wraakgier. Misschien kan ik van de snavel een blikopener maken?

Dat doet me denken aan de schedel van een buizerd die ik vorige week tijdens het lopen van je nieuwste cache "Oogjes dicht" heb gevonden.

O, ja, die cache moet ik ook nog loggen, evenals mijn wandelmaatjes, maar we hebben genoten van de aanblik van een bever, het vinden van de schedel en het lopen van een heerlijke wandeling.

Tftc, log volgt!

Antarctica

Geplaatst

De wraakgier ken ik niet, lijkt op een stripfiguur. Maar Died, blikopeners zijn uit de tijd. Tegenwoordig hebben blikken lipjes, geen snaveltjes.

Geplaatst

De wraakgier is afkomstig uit een boek van Marten Toonder. De enige blikjes die ik wel eens open zijn bierblikjes. Hoe het met de doperwtjes is gesteld weet ik niet, ik zal eens navragen. Een keukenprinses (m/v/o) ben ik niet. Maar een flesopener of kurkentrekker zou ook wel kunnen als snavel.

Geplaatst

Ik ben een mannelijke keukenprinses en koop slechts doppertjes in blik met lipjes en daar schaam ik mij niet voor. Bier drink ik slechts uit een beugelfles en er is vrijwel geen wijnfles meer die een kurkentrekker nodig heeft.

Died, gezien jouw geocaches zou je kunnen overwegen om een O'TOM aan de sleutelhanger te hangen. Misschien dat de prijs per honderd stuks meevalt.

Geplaatst

Die caches liggen niet in een teekrijk gebied. Ik heb er ook nog nooit een teek opgelopen, ondanks het feit dat ik er vele dagen in het hoge gras heb gelopen en gezeten. Hoewel zo'n O'Tom als snavel wel zou kunnen.

Geplaatst

Het zal wel gebiedsgebonden zijn, hier in het Brabantse ben ik zelden in het veld een hint tegengekomen waarvoor ROT13 nodig was. Gelukkig maar, dat lijkt me nog zinlozer dan cijferslotjes.

Maar goed, een nuttige poodie ... jullie zullen vast niet verbaasd zijn dat we al een O'tom hebben, evenals een blikopener en kurkentrekker. Behalve de O'tom worden ze nog zelden gebruikt ook.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...