tyros70 Geplaatst 8 juli 2014 Share Geplaatst 8 juli 2014 Hallo Hobbyisten, Ik heb problemen met het omrekenen van Coordinaten, ( of mijn berekening is fout ) Uit een puzzel van Cache GCYT43 ( kasteel 2 ) Schin op Geul ,heb ik de volgende coordinaten gekregen: N50 46399 E005 43274 als ik dat vervolgens in Google map invul kom ik heel ergens anders uit dan wat de Cache aangeeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kalkendotters Geplaatst 8 juli 2014 Share Geplaatst 8 juli 2014 Het is 'not done' om puzzels op het forum te bespreken. Dit o.a. omdat je via Google maanden later eenvoudig de oplossing zou kunnen terugvinden. Gelukkig is gewoon je berekening fout Voor meer vragen kun je bv direct-mail gebruiken, of (soms) een bezoekje brengen aan de geochat. Ook reageren de eigenaren van een cache meestal vrij redelijk op hulpvragen omtent cachepuzzels, als je daarin aangeeft wat je geprobeerd hebt, en wat er fout gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tyros70 Geplaatst 8 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 8 juli 2014 dank je wel voor de uitleg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikke Geplaatst 11 juli 2014 Share Geplaatst 11 juli 2014 Het feit dat N 50 is, zegt al genoeg. NL = N 52 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Powk Geplaatst 11 juli 2014 Share Geplaatst 11 juli 2014 @ikke Beter je huiswerk doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triskelle Geplaatst 12 juli 2014 Share Geplaatst 12 juli 2014 Het feit dat N 50 is, zegt al genoeg. NL = N 52 Schin op Geul: N 50 51.224, E 5 52.238 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tyros70 Geplaatst 12 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 12 juli 2014 Dank je wel Triskelle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden