Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hoi,

Als ik mijn etrex 30 aansluit op mijn pc wordt hij niet meer herkend door de pc en kan ik geen geocaches ennfietsroutes plaatsen .

Enig idee hoe dit komt of verholpen kan worden?

Mvg

Peter

Geplaatst

Heb je je versie van Windows of Internet Explorer onlangs aangepast? Daar lag het bij ons aan.

Wij gebruiken nu de standaard (dus niet geupdate versie) Windows 8. Nu werkt het weer als een zonnetje.

Geplaatst (bewerkt)

Windows 7 & IE 11:

Als je de knop "Send to my GPS" gebruikt en de plug-in "Send to GPS" ( met de keuze uit 5 merken Gps'sen ) kan, na je GPS keuze, je GPS niet vinden: Probeer dan www.geocaching.com.. te openen in "Compatibiliteits weergave".

"geocaching.COM" toevoegen >> via Alt-X en dan "Instellingen voor Compatibiliteits weergave". Let wel op dat je "....COM" toevoegt en niet "....NL".

Edit: meerdere typo's

bewerkt door Linkalovers
Geplaatst

Als het de pc zelf is probeer dan eens een andere USB-kabel.

Als dat niet werkt, probeer dan een andere USB-poort.

Geplaatst

En waar kan ik dit juist vinden? Zie het nergens niet staan: die compatibiliteits weergave

Als je de knop "Send to my GPS" gebruikt en de plug-in "Send to GPS" ( met de keuze uit 5 merken Gps'sen ) kan, na je GPS keuze, je GPS niet vinden: Probeer dan www.geocaching.com.. te openen in "Compatibiliteits weergave".

Geplaatst

Extra --> Instellingen voor compatibiliteitsweergave.

Vul daar 'geocaching.com' (zonder aanhalingstekens) in.

Geplaatst

Dan zou het zo maar eens kunnen dat de plugin binnen firefox niet goed werkt. Probeer eens via de add-ons de communicator plugin van Garmin te verwijderen en opnieuw te installeren . Je weet maar nooit! Succes! Het kan ook zijn dat de vele updates van firefox in het recente verleden oorzaak zijn van het niet goed werken van de communicator.

Geplaatst (bewerkt)

Als ik gps aansluit krijg ik al foutmelding op pc...

USB apparaat wordt niet herkend

En als ik iets zetten op gps doet ie het nog niet... Vind hem steeds niet

Als ik kan kiezen uit de 5 gps-en komt er bij garmin te staan

" the plug-in was not unlocked succesfully"

bewerkt door Winny81
Geplaatst (bewerkt)

Andere USB-kabel of USB-poort al geprobeerd zoals voorgesteld?

Welke andere opties heb je al uitgeprobeerd?

bewerkt door MarcoDomi
Geplaatst

Dan is het probleem er dus al voordat je uberhaupt met welke browser dan ook aan de gang gaat. Je computer communiceert niet met de gps. Inderdaad zou ik dan denken aan een kapot kabeltje of een kapotte usb poort, of (meest waarschijnlijk) een stukje corrupte software in je gps. Dat kun je makkelijk testen door je gps even aan een andere computer te hangen. Wordt hij ook daar niet herkend dan zul je het in de software van je gps moeten zoeken denk ik. Het valt allemaal niet mee, maar we blijven meedenken!

Geplaatst

Ik ken er niet veel van maar zoiets denk ik ook... Aan andere laptop wordt hij ook niet herkend...

Mss ooit iets te veel verwijderd van de gps?

En valt dit dan te herstellen

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...