Spring naar bijdragen

.loc files


Eekhoorn

Aanbevolen berichten

Ik heb een .loc file van alle nederlandse caches gedownload.

zo nu en dan komen er nieuwe caches bij. is er een mogelijkheid om, zonder de coordinaten in te tikken, de .loc files van de nieuwe caches toe te voegen aan het grote .loc bestand??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb een .loc file van alle nederlandse caches gedownload.

zo nu en dan komen er nieuwe caches bij. is er een mogelijkheid om, zonder de coordinaten in te tikken, de .loc files van de nieuwe caches toe te voegen aan het grote .loc bestand??

Hallo Eekhorn

 

Download het locfile van de cache(es) die je er bij wilt voegen, open ze met easy gps, selecteer de regels van de betrefende caches, control + c ( kopiëren ). Open dan het file waaraan je deze coords wil toevoegen met easygps, control + V ( plakken ), en ze staan er bij, wel even weer save klikken om het vast te leggen

 

Maarhu…kan je veel gemakkelijker het recente file dowloaden en overschrijven, ben je in 1 keer weer up to date :lol1: ?

 

Succes, Locutus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bedankt voor je reactie.

 

waar ik uiteindelijk naar toe wil is een bestand die een kleine selectie (door zelf samengesteld) van de caches in benelux bevat.

de oplossing klinkt eenvoudig. dat moet voor mij te doen zijn :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

waar ik uiteindelijk naar toe wil is een bestand die een kleine selectie (door zelf samengesteld) van de caches in benelux bevat.

Als je dat wil is mischien CacheMaps wel de mooiste oplossing. Hier lees je alle caches in (in loc of gpx formaat) en geef je met een filter of handmatig aan welke caches je wilt zien op het overzichtskaartje. Van deze selectie kan je dan weer een loc (of gpx) maken. Deze kan je direct naar je GPS doorsturen, maar ook naar andere applicaties als Ozi of EasyGPS.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

waar ik uiteindelijk naar toe wil is een bestand die een kleine selectie (door zelf samengesteld) van de caches in benelux bevat.

de oplossing klinkt eenvoudig. dat moet voor mij te doen zijn :thumbup:

Nog een beetje geduld. Binnen een paar weken is het mogelijk.

Ik ben op dit moment bezig deze vraag en ook andere te implementeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...