Vlindertje Geplaatst 9 april 2014 Geplaatst 9 april 2014 Ik wel. Prima spul, dat ik heb gebruikt om de rubberen rand rond mijn stokoude eTrex Vista te fixeren.
MarcoDomi Geplaatst 9 april 2014 Auteur Geplaatst 9 april 2014 Ik heb even de lijmadviseur van Bison bekeken. Ze hebben inderdaad geen geschikte lijm voor polyethyleen. Ze adviseren Montagekit Direct Grip Tape. Dat is dubbelzijdige tape. Zelf heb ik daar geen ervaring mee. Ik wel. Prima spul, dat ik heb gebruikt om de rubberen rand rond mijn stokoude eTrex Vista te fixeren. -gooit lijstje weg en maakt nieuw boodschappenbriefje: Montagekit Direct Grip Tape-
MacDD Geplaatst 9 april 2014 Geplaatst 9 april 2014 Ik wel. Prima spul, dat ik heb gebruikt om de rubberen rand rond mijn stokoude eTrex Vista te fixeren. heb ik dus met polymax gedaan. Nooit meer los gekomen. 3 jaar geelden, heb de Vista nog steeds.
MacDD Geplaatst 9 april 2014 Geplaatst 9 april 2014 BTW, dubbelzijdig 3M-tape in china kost geen drol en lijkt net zo sterk als het echte goedje. Op buyincoins
MarcoDomi Geplaatst 9 april 2014 Auteur Geplaatst 9 april 2014 Aanvullende vraag: Wat zou het beste zijn qua sterkte: 1 magneet op het deksel en 1 magneet onder het deksel (op elkaar dus) beide magneten op het deksel naast elkaar beide magneten onder het deksel naast elkaar beide magneten op het deksel, op verschillende plek beide magneten onder het deksel, verschillende plek Of opnieuw deze opties, maar dan voor de magneten op de bodem (laten we die opties voor het gemak optie 6, 7, 8, 9 en 10 noemen) ZO, ik heb weer genoeg onbenullige vragen om over na te denken. Maar eigenlijk bedoel ik het best serieus. Sorry Barny Ik stel dan ook voor dat vanaf nu iedereen die een cache geplaatst heeft, een uitgebreide werkbeschrijving toevoegt als bijlage bij het logboek (in een munitiekist, uiteraard).
thex Geplaatst 9 april 2014 Geplaatst 9 april 2014 beide magneten onder de deksel verschillend naast elkaar geplekt !
Diederikus Geplaatst 9 april 2014 Geplaatst 9 april 2014 Ik stel dan ook voor dat vanaf nu iedereen die een cache geplaatst heeft, een uitgebreide werkbeschrijving toevoegt als bijlage bij het logboek (in een munitiekist, uiteraard). Met een munitiekist had je dit probleem niet gehad.
thex Geplaatst 9 april 2014 Geplaatst 9 april 2014 Kun je het logroletje niet zo met een magneet vastplakken ?
brouwertjes Geplaatst 9 april 2014 Geplaatst 9 april 2014 Zonder te weten hoe het oppervlak eruitziet waarop de deksel met magneten bevestigd moet worden valt hierop geen eenduidig antwoord te geven
MarcoDomi Geplaatst 9 april 2014 Auteur Geplaatst 9 april 2014 (bewerkt) Ik stel dan ook voor dat vanaf nu iedereen die een cache geplaatst heeft, een uitgebreide werkbeschrijving toevoegt als bijlage bij het logboek (in een munitiekist, uiteraard). Met een munitiekist had je dit probleem niet gehad. LOL Dat valt een beetje op onder een brug. Het gaat over mijn cache Even op adem komen, op één van de mooiste plekjes die ik ken. GC4H6ZV Mijn eerste en tot nu toe enige cache (naast de veelbesproken Multi die eraan komt, hier zal het bij blijven voorlopig). Hij is aan een upgrade toe: van een nano (!!! shoot me ) wordt het een doosje waar ook goodies en tb's kunnen. Ook de pagina ga ik aanpakken met mijn nieuw-verkregen HTML-kennis (met dank aan dit forum!) Ik wil dit uitproberen, kijken of het niet te rip-gevoelig wordt. 9 april 2014 bewerkt door MarcoDomi
MarcoDomi Geplaatst 9 april 2014 Auteur Geplaatst 9 april 2014 Het helpt voor het doorbreken van een magneet ook als je een nieuwsgierige dochter hebt. Hoe kríjgt ze het voor elkaar! Diederikus is blind voor opvallende caches onder bruggen ... Hé, een lock&lock bakje!
adoY Geplaatst 9 april 2014 Geplaatst 9 april 2014 Ik heb toevallig voor 1 van de caches van de 'Schermer Molens' serie een Lock&Lock doos met magneetjes gemaakt. Na veel proberen heb ik 2 componenten lijm (Loctite 3430) gebruikt. Moet zeggen dat ik tevreden ben met het resultaat. Wel de oppervlakten opschuren en vet vrij maken! Ook de magneetjes ietsjes opschuren...
MarcoDomi Geplaatst 10 april 2014 Auteur Geplaatst 10 april 2014 Ik heb toevallig voor 1 van de caches van de 'Schermer Molens' serie een Lock&Lock doos met magneetjes gemaakt. Na veel proberen heb ik 2 componenten lijm (Loctite 3430) gebruikt. Moet zeggen dat ik tevreden ben met het resultaat. Wel de oppervlakten opschuren en vet vrij maken! Ook de magneetjes ietsjes opschuren... Da's ook nog een prima tip! Bedankt! Ik ga eerst de tape proberen, en dan als dat niet werkt deze optie.
MarcoDomi Geplaatst 13 april 2014 Auteur Geplaatst 13 april 2014 Ik heb de tape gebruikt met daarover een keurig strookje duct-tape. Gelukt! Het lijkt tenminste behoorlijk stevig. Nu de pagina nog een upgrade geven en dan kan ik aan de slag!
Aanbevolen berichten