Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

2 en een half uur met mijn jongste zoon ondergronds lopen dwalen

dcb4ff45-1356-4e21-abc4-a92b1d4747bb.jpg

voor een koker met logvod

050566be-bd0c-4d24-b0cd-f8e32a7de7e4.jpg

wat we dus niet mochten beleven van enkele zedenprekers hier

dacht het toch niet!

Barny

Geplaatst

Jammer dat daar geen kistje ligt, plaats genoeg. O, ik zie dat ioH ook al heeft gereageerd.

Barny, jouw zoon lijkt best wel op jou, althans zijn gezicht.

Geplaatst (bewerkt)

en vast nog een boel die ik vergeten ben staan mij nog vers in het geheugen.

En je houdt ook van duistere omschrijvingen. . .

Over het algemeen tracht ik zoveel mogelijk een cache volgens de bedoelingen van de legger te doen. Iedereen die mij kent weet dat ik daar vrij ver in ga. Dat zie ik als een kwestie van respekt. Maar dat respekt betuig ik vrijwillig, dat kan niemand mij afdwingen. Als ik een goede reden zie om de dingen anders te doen dan doe ik ze anders. Zonder mij om de heersende mores te bekommeren.

Als ik alleen cache dan cache ik het liefst binnen Flevoland en buiten de bebouwde kom. Die caches worden zeldzamer. Er zijn er nog wel een flink aantal, maar dat zijn merendeels puzzels. En laat ik nou net een broertje dood hebben aan puzzelen achter de computer! Ik heb dus via via de eindcoördinaten bemachtigd. Binnenkort zal ik de legger een mailtje sturen om te vragen hoe hij het hebben wil. Maar ik ga ze wel lopen en loggen. Als found, write note of DNF, dat weet ik nog niet. Wat dat betreft ben ik zeer opportunistisch. Ik zie graag een blije co. Maar niet ten koste van alles. Als zijn caches ook zonder puzzel de moeite waard zijn, dan kan hij (m/v) mooie logs tegemoet zien.

Omgekeerd vertrouw ik erop dat als men bij mijn cache direct naar de eindcoördinaat loopt, dat men er wel een goede reden voor zal hebben. Gastvrijheid is mij veel waard. Enfin, het draadje Chez Diederikus was hieraan gewijd. Puntjesstropers zie je volgens mij maar zelden in het bos. Ik ben ze nog niet tegengekomen.

bewerkt door Diederikus
Geplaatst

ioH, nu snap ik je. Het maakt niet uit hoe we lopen, als het maar minimaal 7 km is voordat we rechtstreeks naar de cache gaan.

Geplaatst

@Barny, bijzondere plek, kelder, stangen aan de muur waar vroeger de kabelgoten liepen, lege obo beugels tegen het plafond. Kale bedoeling... Maar wat zie ik voor lichtje op de 1e foto rechtboven je zoon ?
Lijkt mij een IR led, niet zichtbaar met blote oog, maar wel op foto's. Dus toch niet verlaten.....
En zo zie je maar weer dat op de mooiste plek een koker ligt ..... ;-)

Geplaatst

2 en een half uur met mijn jongste zoon ondergronds lopen dwalen voor een koker met logvod

Tijd voor een logvoddentax.

Geplaatst

@Helmine zo lang dat mij verre houdt van drank, sigaretten en andere drugs (waar ik toch al niet zo'n behoefte aan had :) ) lijkt dit me dan nog wel een nieuwe acceptabele afwijking.

Er is nog zo veel te ontdekken, ben ik even blij dat ik nog niet zo lang cache :)

Geplaatst

Geen idee wat de guidelines erover zeggen, maar is het acceptabel om een logrolletje te vervangen? Wat doe je dan me de oude logrol?

In een ander soort gelijk spel.

Inscannen of fotograferen en dan op internet publiceren. Dan kan gelijk iedereen zien wiens namen er echt in staan.

Hier op GC kan dat natuurlijk mooi in de cache pagina.

Geplaatst

je gaat akkoord met de guidelines die aangeven dat de CO verantwoordelijk is voor het onderhoud van zijn cache, dus de Co is ook verantwoordelijk voor de tijdige vervanging van het logboekje, daarmee kan hij gelijk controleren of wel alle namen er in het logboekje staan die ook online er op de cache pagina staan waarmee alleen hij de mogelijkheid heeft om die ontbrekende namen online te verwijderen.

maar dat is allemaal wel heel ouderwets tegenwoordig, elke zichzelf respecterende "geocacher" heeft standaard kokers met logrolletjes bij zich omdat hij dan de geripte of slecht onderhouden cache kan vervangen en zo helpen we elkaar, toch?

iedereen blij, de kokerlegger voor zijn puntje, de co kan zijn trail gewoon blijven "onderhouden" en de fake loggers worden niet "betrapt" en kunnen hun "status" blijven behouden

in alle opzichten een win,win,win situatie, dat men eventjes gladjes voorbijgaat aan hetgene waarmee men zelf met volle verstand akkoord zijn gegaan praten we natuurlijk niet over,

stel je eigen toch voor dat je als volwassen mens moet gaan toegeven dat je voor een stom puntje je belofte niet houd,,,,,,,,,,,,,

Barny

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...