Spring naar bijdragen

Op Zoek Naar Muizebeest


@Wilbertoord

Aanbevolen berichten

Een van de Hitchhikers is op needs maintenance gezet kort geleden. Het gaat om Call me http://www.geocaching.com/geocache/GCH8BV_call-me van Muizebeest http://www.geocaching.com/profile/?guid=70724149-f4c6-483f-b252-2be2ba1c05e0&wid=8eeaa09d-7257-4505-8028-d2381c49e322&ds=2

 

de eigenaren reageren niet op mails. Kent iemand dit team? Want dan kan er nog een poging gedaan worden deze Hitch Hiker te redden.

 

 

 

1999b968-c61d-4176-b13b-67fec8cf3e3e.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Goede dingen???

Nostalgie zonder enige toegevoegde waarde!!

 

Trommeltjes die bij events van hand naar hand gaan of aan de keukentafel van een toevallige bezitter door meerdere teams gelogd worden.

Niet dat ik daar nou principiël tegen ben, maar om nou moeite te ondernemen om het in stand te houden....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mmmm.

Er valt niks te ruilen.

Hij heeft geen logboek.

En het hebben van een netwerk van cachende vrienden vergroot de kans op het "vinden" van deze telefoon meer, dan het snappen hoe een gps in het veld werkt.

Zo heeft de oorspronkelijke bedenker van het authentieke spel geocaching het toch zeker niet bedoeld? :wink2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hitchhikers die van event naar event reizen zijn niet de schuld van de hitchhiker. Maar van de cachers die dit doen. Ik heb pas twee HH's gelogd die gewoon in het veld lagen. 1 ligt er nog steeds. Sterker nog. Die ligt al sinds half december gewoon op dezelfde plek.

 

Da's nostalgie. En ik vind dat we moeten doen wat kan om dit in ere te houden. Vergelijk het met molens. Die zijn vaak ook niet meer bedrijfsmatig in functie. Maar als monument wordt er flink in geinvesteerd. Dat zou moet HH's ook best mogen.

bewerkt door @Wilbertoord
  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even in het profiel van Muizebeest gekeken. Tien jaar member, 69 founds, tussen 2006 en 2012 niet gecached. In 2013 twee founds. Zijn andere 12 caches zijn gearchiveerd, omdat hij geen reactie gaf op onderhoud.

Zonder achtergrondinformatie geef ik geen oordeel, er zullen redenen zijn.

 

Misschien dat het mailtje van Vlindertje iets oplevert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms leveren dit soort speurtochten heel interessante zaken op. Vandaag heb ik twee hitchhikers geadopteerd na een speurtocht naar eigenaren die ook jaren niet gecached hebben.

 

Nadat ik het telefoonnummer opgespoord had, heb ik een mooi gesprek gehad. Veel leuke anecdotes van cachers die in de beginjaren zeer actief zijn geweest.

Vervolgens stonden ze zeer welwillend de caches af ter adoptie. En dat was mooi, want 1 van die 2 stond al lang op onderhoud.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...