Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Die is er. Het afvoerputje van de Nederlandse geogemeenschap: GeoLeaks. Weliswaar niet geheel gratis, want de oplichter vraagt een donatie voor het 'Goede Doel'.

Geplaatst (bewerkt)

Gatver. Het is duidelijk dat sommigen echt uit zijn op een beertje stennis maken. Jammer hoor.

Geplaatst 18 april 2013 - 20:03

Problematischer vind ik dat er goede caches zijn met een slechte puzzel. Is er niet een gratis site waar je spoilers van puzzels kunt vinden?

Iedere cacher kan hints van mij krijgen voor mijn caches. Ik wil graag dat mijn caches worden gevonden, maar ik wil ook graag dat men eerst de moeite heeft gedaan er zelf uit te komen. Dus ik geef slechts een duwtje in de rug en soms twee duwtjes. Hints vragen aan anderen dan de CO doet mij teveel denken aan de afschuwelijke site Geoleaks. Uitzonderingen maak ik echter wel. Als mijn dochter vraagt om een hint, dan verwijs ik haar niet naar de CO.

Ik heb eens naar ZW gekeken en ik krijg de indruk dat de lezer dusdanig om de oren geslagen wordt met hints dat je de hele multi vanuit de luie stoel kunt oplossen mbv kaart en telefoonboek. Ik vond wp 1, 2, 3 en 5 voor ik er erg in had. Maar misschien is dat onderdeel van de misleiding?

En voordat stalker Od nu weer gaat reageren. Ik doelde op Diederikus die wederom zogenaamd de 'onwetende' cacher uit probeert te hangen. Weten we meteen wat voor doel zijn ‘ik ben nog maar een beginnende cacher’ draadjes hebben. Bah

bewerkt door brouwertjes
Geplaatst (bewerkt)

GeoLeaks is mij bekend. Ik had het over gratis. En mochten jullie dit een gevoelig onderwerp vinden en stennis willen maken, dan moeten jullie dat zelf weten. Iedereen vermaakt zich op het forum op zijn eigen manier. Stuur mij dan in ieder geval een pm met het antwoord op mijn vraag.

bewerkt door Diederikus
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...