Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo allen!!!

Ik wil mijn "Toegang tot Hoorn Kersenboogerd" serie en de hierbij behorende bonuscache ter adoptie aanbieden.

Ik heb ook een redelijk groot aantal (ruim 30 stuks) nog niet gepubliceerde caches in de aanbieding. Deze zijn inderdaad nog niet gepubliceerd, maar wel al goedkeuring voor de lokatie.

Het betreft zo'n 15 stuks in het gebied tussen Hoorn en Wieringenwerf; en zo'n 15 stuks tussen Hoorn en Purmerend.

Dit zou een grote serie worden, waar ik vol goede moed aan ben begonnen, maar door omstandigheden gaat het helaas niets worden.

Als er liefhebbers zijn stuur mijn een mail of laat hier een bericht achter (het liefst een mail) en dan kunnen we het gaan regelen.

Met vrgr

Carlos Wiesemann

Wisecachers

Geplaatst

Tip, ga een stukkie fietsen en haal ondertussen al die Favo loze kokers uit het veld en dan ga ik bidden dat er iemand in de buurt woon die er echte cache's gaat plaatsen

Barny

• Top! 5
  • 2 weeks later...
Geplaatst

Tip, ga een stukkie fietsen en haal ondertussen al die Favo loze kokers uit het veld en dan ga ik bidden dat er iemand in de buurt woon die er echte cache's gaat plaatsen

Barny

Ha ha ha ha, die Barny, Maak je toch niet zo dik!!! Ik lach mij de ballen uit mijn broek!!!

Ga toch iets zinnigs met je leven doen in plaats van anderen af te katten. Beter nog, ga een eigen geocaching clubje vormen én dan mag JIJ bepalen welke caches worden gepubliceerd en welke niet.

Maar Barny bidt jij nog maar even door én wellicht komt het allemaal met je in orde.

De groeten van Carlos.

• Top! 1
Geplaatst

Wisecachers,

Zet eens een link van de serie hier, dan weet men beter waarover het gaat.

Daar komt bij: Waarom zou je een serie kokers (aangenomen dat dit zo is) ter adoptie afstaan?

Als de kokers weg zijn, kan er mogelijk wat mooiers voor terugkomen.

Geplaatst

Team JoWi vond waarschijnlijk dat hij nog niet genoeg favoloze kokers had rondgestrooid en heeft deze favoloze serie dan ook overgenomen

mooi puntjes voer voor mensen die denken dat ze geocachen

Barny

• Top! 1
Geplaatst

Team JoWi vond waarschijnlijk dat hij nog niet genoeg favoloze kokers had rondgestrooid en heeft deze favoloze serie dan ook overgenomen

mooi puntjes voer voor mensen die denken dat ze geocachen

Barny

Niet zeuren!

Geplaatst

Daar ben ik het wel voor een deel mee eens @rend, maar een beetje acceptatie voor een andere spelbeleving geeft een ander iets meer adem om op zijn eigen manier te genieten. Het is zo zinloos om elkaar onnodig af te katten.

• Top! 1
Geplaatst

Dat klopt, maar ervaring heeft geleerd dat het goed stevig aan de orde stellen, meer resultaat geeft. En zoals reclame elke dag bewijst, in herhaling ligt de kracht.

• Top! 1
Geplaatst

Dat klopt, maar ervaring heeft geleerd dat het goed stevig aan de orde stellen, meer resultaat geeft. En zoals reclame elke dag bewijst, in herhaling ligt de kracht.

Wat heeft het dan voor resultaat opgeleverd?

Geplaatst

Wat heeft het dan voor resultaat opgeleverd?

Een hoop irritatie :)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...