Spring naar bijdragen

Je Eigen Tb Meenemen.


toyotaaygo

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Bij je found-it logs en notes heb je onder je log twee opties achter de TBs en coins in jouw bezit:

- Dropped: TB droppen (TB komt na afloop online in de cache-inventory)
- Visited: TB droppen en tegelijk retrieven in één log (bij de TB-pagina komt "took it to") te staan.


In dat laatste geval blijft de TB dus gewoon in jouw bezit, maar in de TB-geschiedenis zie je staan dat hij desbetreffende cache bezocht heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht eigenlijk dat je tegelijkertijd met het loggen van de cache, onder aan de logpagina bij je inventaris een scrolluikje kreeg. Daar kan je toch per TB/Coin die je hebt 'bezocht' aanklikken? Dat geldt zowel voor je eigen trackabels als voor die die je gevonden hebt. Dan hoef je maar één actie te doen.

Als je dan nog wat extra's wil schrijven kan je op de TB pagina het logje bewerken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

misschien eerst eventjes de richtlijnen van het spelletje doornemen voordat je ergens aan begint, wat jij nu zegt zou met inachtneming van die richtlijnen simpelweg niet kunnen

maar de kans is groter dat je totaal geen idee heb waar je het over heb en dus de verkeerde vraag stelt zodat je de verkeerde antwoorden krijgt

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht eigenlijk dat je tegelijkertijd met het loggen van de cache, onder aan de logpagina bij je inventaris een scrolluikje kreeg. Daar kan je toch per TB/Coin die je hebt 'bezocht' aanklikken? Dat geldt zowel voor je eigen trackabels als voor die die je gevonden hebt. Dan hoef je maar één actie te doen.

Als je dan nog wat extra's wil schrijven kan je op de TB pagina het logje bewerken.

 

misschien eerst eventjes de richtlijnen van het spelletje doornemen voordat je ergens aan begint, wat jij nu zegt zou met inachtneming van die richtlijnen simpelweg niet kunnen

maar de kans is groter dat je totaal geen idee heb waar je het over heb en dus de verkeerde vraag stelt zodat je de verkeerde antwoorden krijgt

 

Barny

Sorry Barny, typefoutje gemaakt.

Ik heb bedoeld dat je als je een cache gevonden hebt, per TB/Coin een scrollluikje hebt waar je kan aanklikken dat de TB/Coin de cache ook 'bezocht' heeft. Dat wordt dan automatisch ook aangegeven op de pagina van de TB/Coin en dat logje kan je dan bewerken als je er nog iets extra's in kwijt wilt, bijvoorbeeld iets wat je meegemaakt hebt of een foto. Ik weet niet waar dit niet kan volgens de richtlijnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...