aernout2005 Geplaatst 14 december 2013 Geplaatst 14 december 2013 Sinds kort krijg ik dit bericht: "Garmin Communicator Plugin NOT detected. Download and install now" als ik een caches naar mijn GPS rechtstreeks wil sturen. Vreemd nooit problemen gehad. Dus maar opnieuw gedownload en geinstalleerd maar dat wil niet lukken, steeds weer opnieuw: "Garmin Communicator Plugin NOT detected. Download and install now" Is er iemand die hier een oplossing voor heeft?
Japiejoo Geplaatst 14 december 2013 Geplaatst 14 december 2013 Is een probleem met IE 11. Een andere browser gebruiken of compatibiliteitsmodus inschakelen zou moeten helpen.
aernout2005 Geplaatst 14 december 2013 Geplaatst 14 december 2013 (bewerkt) Verdraaid! ik heb totaal geen verstand van computers ( en zal het nooit leren ook) maar ik heb nu 'fire fox' wat dat ook moge wezen en hij doet het weer! Bedankt!Japie. 14 december 2013 bewerkt door aernout2005
ruby55 Geplaatst 16 december 2013 Geplaatst 16 december 2013 ik heb ook het probleem dat ik het programma Garmin communicator plugin niet kan downlowden. Hij geeft elke keer aan niet geinstaleerd. Kan iemand mij uitleggen wat ik moet doen in jip en Janneke taal. Ik ben namelijk een digibeet en snap niks van computers. BVD
de-fam Geplaatst 16 december 2013 Geplaatst 16 december 2013 Hoi ruby55, Welkom op het bruisende forum. Download Modzilla Firefox (dit is een andere browser i.p.v Internet explorer) Probeer de communicator plugin dan nog eens te downloaden.
jofire Geplaatst 20 december 2013 Geplaatst 20 december 2013 (bewerkt) Op eens was het zenden naar GPS niet meer mogelijk. Dit werkte voorheen wel. Ben ik de enige die hier last van heeft? Ik heb via de site van garmin de laatste plugin gedownload maar het lukt ons nog steeds niet. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? 20 december 2013 bewerkt door jofire
de-fam Geplaatst 20 december 2013 Geplaatst 20 december 2013 Hoi jofire, Lees dit draadje eens door http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=21420&page=2&do=findComment&comment=355463
jofire Geplaatst 20 december 2013 Geplaatst 20 december 2013 Voor het eerst iets gedaan via een forum. GEWELDIG supersnelle reactie. Ik heb Firefox geinstalleerd en inderdaad na het opnieuw instaleren van de plugin werkt nu alles weer naar behoren. Bedankt de-fam!! Het draadje kan weer gesloten worden.
keske27 Geplaatst 7 maart 2014 Geplaatst 7 maart 2014 (bewerkt) Hallo all, Ook ik heb dit probleem sinds gisteren, ik hoop dat ik het op kan lossen. En als dit niet lukt meld ik mij hier weer. Vriendelijke groet, Keske27 P.S: Binnen de tijd dat ik geen veranderingen meer kon plaatsen opgelost. Dus voor iedereen de hint Download Firefox en het probleem is opgelost!!! 7 maart 2014 bewerkt door keske27
Aanbevolen berichten