Bariet Geplaatst 11 december 2013 Geplaatst 11 december 2013 Hallo, Ik ben langzamerhand aan het overschakelen op Apple computers. Tot nu heb ik alles gedaan via een Windows laptop waarop ik voor geocaching o.a. GSAK heb geïnstalleerd. Maar GSAK werkt niet onder Windows en ik wil eigenlijk zomin mogelijk Windows op mijn Macs gebruiken. Er is een mogelijk vergelijkbaar programma iCaching voor de Mac. Heeft een van jullie ervaring hiermee ?
StefandD Geplaatst 11 december 2013 Geplaatst 11 december 2013 Nee, maar GSAK kan m.b.v. een emulator op iOS werken. Kijk maar eens op het Mac-deel van het GSAK-forum.
Twentse Mug Geplaatst 11 december 2013 Geplaatst 11 december 2013 In een aflevering van de Podcacher Podcast zijn een aantal tools genoemd. Zie ook: http://www.podcacher.com/2013/09/show-438-0-podcacher-halo-halo/ Links in de show notes en luister naar de mp3.
@rend Geplaatst 11 december 2013 Geplaatst 11 december 2013 Ik gebruik op de Mac icaching en ben daar tevreden over. GSAK kan veel meer maar het meeste gebruik je daar toch niet van. Icaching is voor mij voldoende en voorlopig ga ik daar ook mee door en ik hoef me nu niet meer te ergeren aan GSAK met een of ander tussenprogramma wat in mijn geval uiteindelijk toch niet naar behoren werkt.
kaatjeblom Geplaatst 7 oktober 2021 Geplaatst 7 oktober 2021 Op 11-12-2013 om 17:27 zei @rend: Ik gebruik op de Mac icaching en ben daar tevreden over. GSAK kan veel meer maar het meeste gebruik je daar toch niet van. Icaching is voor mij voldoende en voorlopig ga ik daar ook mee door en ik hoef me nu niet meer te ergeren aan GSAK met een of ander tussenprogramma wat in mijn geval uiteindelijk toch niet naar behoren werkt. Ik vraag me af of je in Icaching ook een lijst kan maken met gecoorigeerde coordinaten, die je ze dan door kan sturen naar mij? Ik heb GSAK en wil ze daar dan uploaden.
Aanbevolen berichten