Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

hallo heb een garmin 60Cx het deze op fabriek instellen terug gezet . alles nieuw ingegeven, maar hij ziet de kaart op het sd kaart niet. heb de kaart belgie van openstreet van garmin gehaald. in basecamp wordt het sd met kaart wel erkent en op basemap opgeslagen. waar ligt het probleem?

Ik zie ook niet de inhoud van het interne geheugen en hij ziet het apparaat niet ?

waar ligt dat aan.

Geplaatst (bewerkt)

Zit de sd kaart er wel goed in . Niet scheef ofzoiets . Probeer sd er uit te halen en opnieuw plaatsen wel nog wel eens helpen

bewerkt door Blutch
Geplaatst (bewerkt)

Als je de GPS op de Pc aansluit, zie je dan de directory ‘garmin’ met daarin de file ‘gmapsupp.img’? Deze file is je kaart en de daarbij behorende informatie.

Heb je ( vanuit BaseCamp ) de kaart naar SD geschreven of via de GPS gestuurd?

bewerkt door Linkalovers
Geplaatst

Als ik de vraagsteller goed begrijp heeft hij twee vragen:

• de kaart op de SD-kaart moet inderdaad in een folder Garmin staan en gmapsupp.img heten. De 60Cx kan slechts 1 kaart bevatten in tegenstelling tot latere modellen
  • je kunt het apparaat niet zien als je hem koppelt met de USB-kabel: koppel hem af en sluit af. Daarna opnieuw aankoppelen - hij moet in Gegevens overdracht-modus komen. Als het kaartje correct in de GPS zit moet je zowel de GPS kaart kunnen bekijken.

Kijk anders eens op http://www.gerritspeek.nl/navigatie/gps-navigatie_60csx.html

Succes

Geplaatst

Hallo mensen allemaal bedankt,

Had de kaart een andere naam gegeven en dat zag hij niet, naam verandert en hij ziet de kaart,

Heb nu dit probleem, hij ziet geen cache. heb probeert een voor een via geocaching .com en met pocket Queries, ze staan in de map garmin en dan in de map GPX , alles op het sd kaartje, maar ik zie ze niet op het toestel waar ligt dat aan?

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...