Lighthouse777 Geplaatst 3 december 2013 Share Geplaatst 3 december 2013 Een vriendin van mij had laatst het zelfde probleem.Hoe maak ik op com caches along the route aan?Ik heb dit meerdere malen gedaan en had geen problemen, maar nu blijft hij hangen in Amerika.Toch doorgegaan, want ik had de plaatsnamen wel goed opgegeven, maar dan heb ik er geen enkele cache in.Kan iemand helpen hoe ik, zonder GSAK, caches along the route kan aanmaken?Nu heb ik het gedaan via een macro in GSAK, maar zelf vind ik dat niet zo handig en een echt goede macro heb ik ook nog niet gevonden.Alvast bedankt!Lighthouse777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kalkendotters Geplaatst 3 december 2013 Share Geplaatst 3 december 2013 Door nog even te wachten. De functie is ondertussen 2 weken stuk; maar wordt als het goed is vandaag (amerikaanse tijd) gerepareerd. Morgen werkt het dus hopelijk weer. Alternatief kun je zelf in bv Mapsource een route maken, exporteren als GPX-route, en die route handmatig uploaden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lighthouse777 Geplaatst 3 december 2013 Auteur Share Geplaatst 3 december 2013 Oke, dan heb ik iets gemist. Wel te hopen dat het weer in orde komt. Ik heb al wel een alternatief, maar deze functie was toch handiger! Bedankt voor de reactie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lighthouse777 Geplaatst 4 december 2013 Auteur Share Geplaatst 4 december 2013 Helaas, het werkt dus nog niet!Dan moet ikzelf maar verder stoeien.Ik hoop toch echt dat het weer in orde komt, want dit is zo omslachtig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DanPan Geplaatst 4 december 2013 Share Geplaatst 4 december 2013 (bewerkt) Probeer nog eens, volgens de release notes, gisteren gepost, zou het moeten werken. Release Notes Bug-squashing has been a main focus this sprint. Developers have also been working behind-the-scenes on the groundwork for future improvements to Geocaching.com. Some of the more notable fixes you will see in this sprint include: Fixed rotation issues on uploaded images Fixed issue with the Premium Members feature Caches-Along-a-Route Zooming functionality on the map is now working properly in Internet Explorer 11 of toch gedeeltelijk... Some functionality was lost/changed in the switch to Google Maps API v3. What is in place now is sort of a band-aid fix; full functionality, including editing of routes, is being worked on and will come later. 4 december 2013 bewerkt door DanPan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brouwertjes Geplaatst 5 december 2013 Share Geplaatst 5 december 2013 Je kunt het natuurlijk ook gewoon met een TomTom doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DanPan Geplaatst 5 december 2013 Share Geplaatst 5 december 2013 Of gebruik volgende workaround:Go to http://www.yournavigation.orgFill in your from/to, zoom in/out with mouse wheel, etc.Click on Export tab, select gpx. Export.In Geocaching's "Find caches along a route", click on the right-most tab labeled "Upload a Route".After the route has been uploaded, you can use it to create a PQ. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lighthouse777 Geplaatst 5 december 2013 Auteur Share Geplaatst 5 december 2013 Bedankt allemaal!Ik had het via een macro gedaan en zodoende is het, met filteren ook gelukt.Net geprobeerd op com en volgens mij doet die functie het weer.Ik ga zeker ook die andere tip eens uitproberen.Lighthouse777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden