toyotaaygo Geplaatst 2 november 2013 Geplaatst 2 november 2013 Nu heb ik 2 signal the frog travelbugs liggen. Kikker. Nu wil ik ze activeren, maar heb geen activatie code bij gekregen. De activatie code van een gewone tb werkt niet. Weet iemand welkt activatie code ik moet gebruiken?
jakkes Geplaatst 2 november 2013 Geplaatst 2 november 2013 Wat mij het eerst te binnen schiet probeer eens Frog of signal,
toyotaaygo Geplaatst 2 november 2013 Auteur Geplaatst 2 november 2013 Jakkes, bedankt. Het was het laatste.
Triskelle Geplaatst 2 november 2013 Geplaatst 2 november 2013 Activeringscodes krijg je nooit bij trackables. In plaats daarvan moet je ze gaan halen bij de website van de shop waar je ze gekocht hebt. Als je bijvoorbeeld naar geocachingshop.nl gaat wordt al snel duidelijk waar je moet zijn voor Activation Codes. Als je het simpele proces hebt doorlopen heb je een activeringscode waarmee je de trackable op geocaching.com kunt activeren. Hoewel simpel moet je wel even je hoofd erbij houden, want de activeringscode wordt slechts één keer verstrekt! Succes!
Sivota Geplaatst 2 november 2013 Geplaatst 2 november 2013 Wanneer je niet kunt achterhalen waar je de activeringscode van de coin of TB kunt opvragen, kan dat tegenwoordig ook bij geocaching.comhttp://www.geocaching.com/track/ActivationCodeRetrieve.aspx 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden