Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

nadat ik nieuwe batterijen in mijn etrex wilde doen brak er een veerje af. dus kan hem niet gebruiken. Garmin gebeld en deze vertellen mij dat dit niet te repareren valt omdat het onderdeel uitmaakt van het hele systeem. Vind het wat vreemd, moet dus nu een heel nieuw apparaat kopen voor een onderdeel van nog geen euro? wie heeft dit meegemaakt? en zijn er geocatchers die dit eventueel voor mij kunnen maken?

Gerard Kerkhof

Geplaatst

Is er gewoon een stuk van het lipje af? Je zou er voor het gemak iets tussen kunnen drukken (uit metaal) zodat het weer contact maakt. Je zou er ook een goede soldeerdruppel op kunnen maken, de andere kant veert nog wel.

• 2 weeks later...
Geplaatst

het lukt me niet om een foto up te loaden . eigenliijk geen idee hoe dit moet.

gerard.

Bijvoorbeeld bij imageshack een account aanmaken en een foto uploaden. Naast de foto staan dan links voor op websites die naar de foto verwijzen. Die link kopieer je en plak je in het berichtveld, nadat je afbeelding hebt geselecteerd. (Het icoontje in het berichtveld). Hopelijk heb ik je wat geholpen.

Geplaatst

En bij enige handigheid: koop één of ander kerstlampjes sliert welke op batterijen werkt en soldeer daarvan het afgebroken gedeelte over... nog goedkoper ;o)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...